Мета навчального курсу: Мета курсу: вивчити основні положення
генетики людини, вплив генотипу та довкілля при реалізації генетичної програми
в нормі та при патології та участь імунної системи у корекції її порушень при
контролі за антиген структурним
гомеостазом за допомогою природних і набутих факторів імунітету.
Завдання
навчальної дисципліни:
-
вивчити особливості методів
генетики людини та їх відмінність від тих, що застосовуються у генетиці рослин,
тварин, грибів, мікроорганізмів; вивчити класифікацію ознак і патологій за
принципом ролі спадковості і середовища у їх етіології та патогенезі;
-
ознайомитись з роллю
спадковості у первинних і вторинних імунодефіцитних захворюваннях та із заходами
з їх профілактики;
-
вивчити класифікацію спадкових захворювань,
генетичні методи їх діагностики та аналізу пенентрантності та експресивності;
-
засвоїти генетичний контроль за
реалізацією основних ознак людини, які обумовлюють її здоров’я та довголіття;
-
проаналізувати основні завдання
медико-генетичного консультування, методи пренатальної діагностики спадкових
хвороб та напрямки з їх профілактики та лікування;
-
ознайомитись з порушеннями
імунітету при генних, хромосомних і геном них хворобах; розібрати особливості
кодування і експресії Тαβ і Тγδ рецепторів на Т-лімфоцитах;
-
вивчити антигеннезалежне та
атигензалежне переключення АГ-специфічних рецепторів на В-лімфоцитах та їх
субпопуляційні відмінності;
-
визначити генетичні механізми
поліморфності молекул 1-го і 2-го класу головного комплексу гістосумісності;
-
порівняти генетичну структуру HLA-комплексу людини і H-2 комплексу миші.