Структура за темами

  • Використання онлайн-інструментів у процесі формування інфомедійної грамотності

    Бакаленко Ірина Миколаївна

    Викладач: кандидат педагогічних наук, доцент Бакаленко Ірина Миколаївна

    Кафедра: української літератури, навчальний корпус № 2, 232 аудиторія (2й поверх)

    Email: irinabakalenko1970@gmail.com

    Телефон: (061) 289-12-75 (кафедра), (061) 289-12-94 (деканат)

    Facebook Messengerhttps://www.facebook.com/irina.bakalenko/


    Про курс «Використання онлайн-інструментів у процесі формування інфомедійної грамотності»

     Метою курсу є формування практичних знань, умінь та навичок:

    @    безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, Інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій;

    @    використання різноманітних онлайн-інструментів у процесі формування інфомедійної грамотності.

     Основні завдання:

    -   дати уявлення про сучасні ЗМІ і пояснити роль медіаграмотності в глобалізованому інформаційному світі;

    -   дати базові знання у сфері медіа, ознайомити студентів із найрозповсюдженішими видами маніпуляцій і пропаганди, надати базові інструменти перевірки інформації та формування критичного мислення;

    -   сформувати практичні навички використання медіапродуктів у професійній діяльності;

    -   дати уявлення про принципи та шляхи формування інфомедійної грамотності;

    -   сформувати практичні навички використання онлайн-інструментів у процесі інфомедійної грамотності.

     У результаті вивчення навчальної дисципліни студент може набути таких компетентностей:

    повинні знати:

    роль медіа у формуванні картини світу;

    зміст основних понять у сфері медіакультури та основні принципи формування медіакультури;

    -  правила спілкування в інформаційному суспільстві та методи захисту від можливих негативних впливів у процесі масової комунікації;

    -  аспекти медіаграмотності;

    -  зміст та специфіку основних форм медіаосвітньої діяльності;

    -  шляхи формування інфомедійної грамотності;

    -  алгоритми використання онлайн-інструментів у процесі формування інфомедійної грамотності.

    повинні уміти:

    -  здійснювати аргументований критичний огляд аудіовізуальної та друкованої інформації та виявляти маніпулятивний контент медіа;

    -  аналізувати медійні матеріали на предмет їх правдивості та об’єктивності;

    -  розшифровувати та використовувати закодовану в медіа інформацію;

    -  оцінювати зміст, форму і стиль аудіовізуальної та друкованої інформації;

    -  самостійно створювати медіапроєкти та медіапродукти в галузі медіаосвіти;

    -  використовувати онлайн-інструменти у процесі створення медіапроєктів і медіапродуктів та формування інфомедійної грамотності;

    -   безпечно працювати в Інтернеті.


    СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «Використання онлайн-інструментів у процесі формування інфомедійної грамотності»

    Заняття будуть проходити у форматі тренінгів та воркшопів

    (у мультимедійних аудиторіях з використанням комп’ютерної техніки)

    Мінімум теорії – максимум практики