Інформаційні технології у лісовому та мисливському господарстві
Викладач: викладач кафедри Біології лісу, мисливствознавства
та іхтіології Ткач Євген Вікторович
Кафедра: Біології лісу, мисливствознавства та
іхтіології
E-mail: tkachIevgen@gmail.com
Консультації: особисті – понеділок з 10.50
до 1550, ІІІ корпус, ауд. 217;
дистанційні
– СЕЗН ЗНУ Moodle; електронна пошта;
online платформи: Zoom Ідент.
71953342124 Код Tkach за попередньою домовленістю;
особисті чи групові чати у Viber, Telegram – у робочі дні з 1000 до 1600
Мета та завдання навчальної дисципліни
Поняття “інформаційна технологія” у сучасному контексті набуває особливої багатогранності та поширюється на всі галузі діяльності людини, оскільки інформація, що трансформується у дані, знання, інформаційні та програмні продукти, технологічні винаходи - є невід’ємною частиною сьогодення. Дисципліна «Інформаційні технології у мисливському господарстві» має на меті ознайомити студентів з основами сучасних інформаційних технологій, тенденціями їхнього розвитку, навчити їх принципам побудови інформаційних моделей, баз даних та сховищ даних, проведенню аналізу отриманих результатів, застосуванню сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Студенти мають отримати навички ефективного використання персональних комп’ютерів на виробництві та науковій роботі, оволодіти основними методами структурування інформації. Дисципліна «Інформаційні технології у мисливському господарстві» має забезпечити базові теоретичні знання для набуття навичок практичної роботи з апаратними засобами і програмним забезпеченням сучасних інформаційних технологій.
Завдання курсу полягають у тому, щоб надати студентам знання щодо можливостей сучасних баз даних та сховищ даних для оцінки поточного стану та планування ведення мисливського господарства, а також сформувати вміння та навички щодо статистичних та математичних програмних пакетів для оцінки, прогнозу та моделювання ведення мисливського господарства.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- Поняття про бази даних та сховища даних;
- Принципи створення спеціалізованих баз даних для застосування у мисливському господарстві;
- Поняття вибірки та первинного аналізу даних;
- Можливості збільшення рівня ефективності роботи з даними;
- Основи використання реляційних баз даних та ГІС систем для оцінки стану мисливського господарства;
- Методи застосування статистичних та математичних програмних пакетів при аналізі даних.
вміти:
- застосовувати можливості сучасних баз та сховищ даних для оцінки поточного стану та планування ведення мисливського господарства
- використовувати статистичні та математичні програмні пакети для оцінки, прогнозування та моделювання ведення мисливського господарства.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей) які характеризуються:
– здатністю розуміти роль і місце інформаційних технологій у системі ведення мисливського господарства;
– здатністю оволодіти основними поняттями і положеннями про бази та сховища даних, обробку та аналіз цифрових даних;
– навичками застосування методів інформаційних технологій до розв’язання прикладних задач у мисливському господарстві.
Міждисциплінарні зв’язки.
Для повноцінного засвоєння навчального матеріалу необхідно мати знання вищої математики та основ роботи з програмами Microsoft Access, Excel тому базовими для вивчення дисципліни «Інформаційні технології у мисливському господарстві» є вища математика, математичні методи в біології та інформатика. Таким чином програма курсу тісно пов’язана з дисциплінами циклів гуманітарної та соціально-економічної і професійно-практичної підготовки.
Дисципліна «Інформаційні технології у мисливському господарстві» формує комплекс спеціалізованих компетентностей для успішної виробничо-технологічної, організаційно-управлінської та науково-дослідної діяльності в галузі мисливського господарства.
Компетентності сформовані у студентів під час вивчення даної дисципліни використовуються в подальшому для проходження виробничих практик; проведення науково-дослідних та проектних робіт під час виконання кваліфікаційної роботи бакалавра.