Общее
Навчальна дисципліна «Професійний коучинг» спрямована на поглиблення та засвоєння студентами основних принципів і теоретичних підходів до психологічного консультування та коучінгу в умовах сучасних економічних відносин, а також формування основних консультативних навичок, необхідних для управлінської роботи на економічному об’єкті.
Метою викладання навчальної дисципліни «Професійний коучинг» є формування у студентів цілісної системи знань про теоретичні засади, цілі, принципи коучингу в бізнес середовищі та готовність використовувати методи та технології коучингу в різних областях життя і практичної діяльності економіста.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Професійний коучинг» є набуття теоретичних знань з основ професійного коучингу, загальна характеристика коучингу їх використання.
У процесі вивчення дисципліни студенти повинні:
Оволодіти компетенціями:
– здатність до проведення робіт з персоналом підприємства з метою відбору кадрів;
– здатність до створення психологічного клімату, що сприяє оптимізації виробничого процесу.
Знати:
– базові принципи, цілі і завдання психологічного консультування, коучингу в організації;
– основні етапи і технологію ведення консультативної бесіди з персоналом організації;
– психологічні феномени та закономірності, що відображають процеси створення оптимального психологічного клімату в організації;
– основні етичні принципи проведення коучинговою сесії з персоналом економічного об’єкту;
Вміти:
– виявляти специфіку і тип проблем людини, з урахуванням організаційної і професійної приналежності;
– аналізувати психологічні феномени, що виникають в ситуації коучингового взаємодії;
– прогнозувати напрямки роботи з проблемою клієнта;
– професійно впливати на особливості мотиваційної сфери особистості клієнта;
– підбирати адекватні методи психологічного супроводу індивідів і груп з урахуванням організаційної і професійної приналежності.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Професійний коучинг» ґрунтується на знаннях, отриманих студентом після вивчення дисциплін «Теорія і практика кадрової політики», «Стратегічне управління людськими ресурсами», «Технології управління персоналом», «Управління командами».