Нульова секція
Програма вивчення навчальної дисципліни «Розроблення товарів» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти напряму підготовки “Маркетинг”, рівеня вищої освіти «магістр», спеціалізації «Виробничий маркетинг».
Метою викладання курсу є формування знань щодо процесу розроблення товару
Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи та етапи розроблення товару.
Завданнями викладання дисципліни є наступні:
-
вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингу;
-
набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань;
-
формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства;
-
опанування методологічного апарату організації розроблення товару.