Przegląd sekcji
- 
                    
Клопота Євгеній Анатолійович доктор психологічних наук, професор кафедри психології, Заслужений працівник освіти України
На курсі «Психологічні основи інклюзивного освітнього простору» ви ознайомитесь з основними теоретико-методологічними положеннями і принципами психологічних основ інклюзивного освітнього простору, оволодієте практичними навичками роботи з людьми, які мають особливі потреби та їх навколишнім середовищем.
- 
                                                            
Інтеграція молоді з обмеженими можливостями у суспільство
 - 
                                                            
Необхідно переглянути відео інклюзивних заходів «Крок у майбутнє» за посиланням https://www.youtube.com/channel/UCsAUK0bIEbLI2CvWbFyBk_Q/videos та написати есе (аналіз, враження, відчуття). Об’єм не більше 1 стр на кожен захід (14 шрифт, 1,5 інтервал). У назві файлу вкажіть прізвище, шифр групи.
 - 
                                                            
На сторінці цього курсу є «Методичні рекомендації щодо самостійного вивчення навчальної дисципліни». В таблиці опис завдань. Кожне завдання 5 балів, як відповідь на семінарі. У назві файлу вкажіть прізвище, та номери тем.
NB! Виконання цих завдань потрібно для добору балів, якщо нема можливості відповідати на практичних заняттях.
 
 - 
                    
- 
                                                            
Наукові засади організації інклюзивного освітнього простору.
 - 
                                                            
Діти з особливими освітніми потребами.
 - 
                                                            
Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної середньої та вищої школи.
 - 
                                                            
Сутність та зміст особистісної готовності осіб з інвалідністю до інтеграції в суспільство.
 - 
                                                            
Психологічні особливості взаємодії людей з інвалідністю у різноманітних сферах.
 - 
                                                            
Професійне самовизначення як етап успішної інтеграції в суспільство осіб з інвалідністю.
 
 - 
                                                            
 - 
                    
Розділ 2. Науково-методичні основи психологічної роботи з учассниками інклюзивного освітнього простору
- 
                                                            
Комплексна система психологічного супроводу інтеграції в суспільство людей з інвалідністю.
 - 
                                                            
Підготовка сім’ї до адекватної взаємодії та сприйняття дитини з інвалідністю.
 - 
                                                            
Підготовка молоді з інвалідністю до міжособистісної взаємодії у студентському колективі.
 - 
                                                            
Підготовка молоді з інвалідністю до взаємодії в професійному колективі не залежно від рівня здоров’я.
 - 
                                                            
Психологічні засоби створення позитивного образу особистості з інвалідністю в сучасному суспільстві.
 
 -