Структура за темами

  • Загальне

    Навчальна дисципліна «Управління трудовим потенціалом» охоплює весь спектр питань стосовно дослідження і вивчення населення як джерела формування трудового потенціалу, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду управління трудовим потенціалом суспільства.

    Мета дисципліни – формування системи знань із теорії та практики регулювання процесів відтворення і використання трудового потенціалу на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях.

    Основні завдання дисципліни:

    –              сформувати стійкі знання з теорії управління трудовим потенціалом;

    –              набути вміння і навички самостійно розробляти заходи щодо вдосконалення системи управління трудовим потенціалом та оцінювання ефективності використання трудового потенціалу.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні

    знати:

    –                                           предмет, мету, завдання дисципліни;

    –              зміст державної демографічної політики;

    –              сутність поняття трудового потенціалу;

    –              механізм управління трудовим потенціалом;

    –              методи управління трудовим потенціалом;

    –              нормативно-правові основи управління трудовим потенціалом;

    –              зміст системи формування якісного рівня трудових ресурсів;

    –              методи формування доходів і принципи державного регулювання трудових доходів;

    –              зміст соціальної політики в управлінні трудовим потенціалом;

    –              механізм соціального партнерства в управлінні трудовим потенціалом; методи вирішення трудових конфліктів;

    –              напрямки міжнародного співробітництва в управлінні трудовим потенціалом; методи формування ефективного використання трудового потенціалу.

    вміти:

    –              здійснювати оцінку сучасних типів, способів, методів формування, використання та розвитку трудового потенціалу;

    –              визначати особливості та характер взаємозалежності показників демографічного, соціально-економічного розвитку та трудового потенціалу;

    –              оцінювати рівень розвитку трудового потенціалу держави, галузі, регіону, підприємства, робітника;

    –              розробляти та формувати політику розвитку трудового потенціалу;

    –              обґрунтовувати управлінські рішення з поліпшення використання трудового потенціалу;

    –              здійснювати аналіз якості трудового життя суспільства.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної  програми студенти повинні досягти таких компетентностей: уміло аналізувати та об’єктивно оцінювати трудовий потенціал населення; продуктивно використовувати трудовий потенціал