Схема розділу
-
-
Широбокова Ольга Олександрівна
Освіта
2001 – 2006 Запорізький інститут державного та муніципального управління, спеціаліст з реклами, PR та зв’язків з громадкістю. Напрям: журналістика, заочне відділення
2002 – 2006 Запорізький університет економіки та інформаційних технологій, спеціаліст з технічного та синхронного перекладу (англійська мова). Напрям: іноземна філологія, денне відділення
2010 – 2011 Запорізький Національний університет, магістр, викладач вищих навчальних закладів. Напрям: педагогіка вищої школи, денне відділення
2011 – 2014 Запорізький Національний університет, аспірантура спеціальності 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії». Напрям: гуманітарні дисципліни, кафедра соціології.
З 2015 – кандидат філософських наук, спеціальність 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії».
З 2014 по 2018 – доцент кафедри соціальної філософії та управління Запорізького національного університету, викладач
З 2018 до сьогодні – заступник декана факультету соціології та управління Запорізького національного університету
Основна інформація
- здатність швидко адаптуватися до нових умов роботи, крос-функціональність;
- творчий підхід до вирішення проблем;
- наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено швидким кар'єрним ростом на попередніх місцях роботи;
- досвід участі, організації та проведення Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів, тренінгів, конференцій, семінарів, вебінарів, тощо;
- досвід роботи «в кадрі», продюсерської та продакшн-діяльності.
Доступ до мудлу
Ідентифікатор: 597 412 5640
Пароль: 12345
Посилання: https://us04web.zoom.us/j/5974125640?pwd=OXMrNGlaM09LY05kcEJKT0JlNWFHQT09
Номер телефону: (066)266-51-36
Електронна адреса: mollyshirobokova@gmail.com
-
-
-
Принципи, правила і особливості видів івентивних технологій
-
Як правильно комунікувати із цільовою аудиторією
-
Фантастичні українці. ВІЗУАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО | Документальний серіал
-
-
Візуальні методи привертання уваги в сучасній рекламі
-
Надати приклади різних творчих рекламних стратегій (або друкованої реклами, або розкадрування відеореклами).
Кожний приклад має супроводжуватися детальною аргументацією і аналізом щодо вибору віднесення до того, чи іншого виду рекламної стратегії.
Робота має бути виконана у форматі презентації
-
Дискусія «Фотографія в системі українського сучасного мистецтва»
-
-
-
Планування рекламно-інформаційної кампанії
-
1. Обрати певний рекламний образ (пояснити, чому саме він).
2. Вигадати історію про цього героя з використанням усіх необхідних щодо цього принципів і правил.
3. Представити сюжет рекламного відеоролика або схематично друкованої реклами.
-
NEW MEDIA ART. Мистецтво нових медіа | ЛЕКТОРІЙ
-