Структура за темами
- Загальне
Загальне
- Змістовий модуль 1. Глокалізація як сучасна парадигма в економіці
Змістовий модуль 1. Глокалізація як сучасна парадигма в економіці
Проаналізувати глобальні проблеми у світі
- Змістовий модуль 2. Система глокального менеджменту та її основні складові
Змістовий модуль 2. Система глокального менеджменту та її основні складові
На основі АВС-аналізу проаналізувати структуру товарного асортименту ТНК
- Змістовий модуль 3. Концепції, стратегії та програми глокального менеджменту
Змістовий модуль 3. Концепції, стратегії та програми глокального менеджменту
- Змістовий модуль 4. Диверсифікація глокального менеджменту
Змістовий модуль 4. Диверсифікація глокального менеджменту
- Змістовий модуль 5. Діагностика у глокальному менеджменті
Змістовий модуль 5. Діагностика у глокальному менеджменті
- Проаналізувати уподобання споживачів пива обраної країни
- Змістовий модуль 6. Глокалізація товарних ринків
Змістовий модуль 6. Глокалізація товарних ринків
Використовуючи матричні методи, запропонувати стратегії розвитку брендів ТНК Carlsberg
- Змістовий модуль 7. Глокалізація інновацій
Змістовий модуль 7. Глокалізація інновацій
- Змістовий модуль 8. Глокалізація у маркетингу
Змістовий модуль 8. Глокалізація у маркетингу
Розглянути інструменти глокального маркетингу на прикладі особливостей
споживачів обраної країни або обраного товару
Навести приклади адаптації брендингу та реклами до локальних ринків
- Індивідуальне завдання на карантин
Індивідуальне завдання на карантин
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль