Структура за темами

  • Анотація курсу

    Програма з курсу “Ціноутворення на міжнародному ринку природних ресурсів та туризму” є дисципліною вільного вибору в межах спеціальності ОП "Міжнародна економіка".
    Метою курсу «Ціноутворення на міжнародному ринку природних ресурсів та туризму» є оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з аналізу тенденцій та процесів, що відбуваються при ціноутворенні на світових ринках туристичних послуг з використанням природних ресурсів, адже проблема ефективного ціноутворення є актуальною і однією з найбільш складних у діяльності туристичних підприємств.
    Актуальність здійснення ефективної цінової політики зумовлена тим, що ціна в значній мірі визначає рівень обсягів реалізації туристичного продукту, а цє, в свою чергу визначає фіінансові результати туристичного підприємства.
    Предметом вивчення навчальної дисципліни є механізм формування ціни на міжнородні туристичні послуги з використанням природних ресурсів на світовому ринку.
    Міждисциплінарні зв’язки: "Мікроекономіка", “Економіка підприємств сфери обслуговування", “Маркетинг”, "Міжнародна економіка", "Міжнародний бізнес".
    Вивчення дисципліни сприятиме кращому засвоєнню таких дисциплін, як: «Стратегічний менеджмент і маркетинг», «Логістика в туризмі», «Міжнародний туристичний бізнес».
    Основні завдання курсу:
    - зрозуміти економічні особливості ціноутворення на   міжнародному ринку туристичних послуг з використанням   природних ресурсів;
    - вивчити принципи ціноутворення на міжнародному ринку   туристичних послуг які використовують природні ресурси;
    - вивчити методи регулювання цін у сфері міжнародного туризму.
    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
    знати:
    - економічні закони і категорії в сфері міжнародного   ціноутворення на туристичні послуги;
    - умови ринкового ціноутворення та фактори, що впливають на них;
    - особливості ціноутворення на різних видах ринків;
    - складові ціни;
    - методи контролю і регулювання цін з боку держави;
    вміти:
    - користуватися спеціальною літературою;
    - розраховувати оптимальну ціну на послуги туристичної   компанії;
    - розраховувати витрати та доходи підприємства туристичної галузі;
    - розраховувати фінансові результати туристичного   підприємства.
    Формат проведення дисципліни: очна серія лекцій і практичних занять.
    Студенти мають змогу отримувати індивідуальні консультації. Навчальний курс  також включає самостійну роботу студентів, виконання науково-дослідного завдання розрахункового характеру.

  • Змістовий модуль 1

    • Змістовий модуль 2

      • Змістовий модуль 3

        • Змістовий модуль 4

          • Змістовий модуль 5

            • Змістовий модуль 6

              • Змістовий модуль 7

                • Змістовий модуль 8

                  • Підсумковий модуль