Анотація курсу
Програма з курсу “Ціноутворення на міжнародному ринку природних ресурсів та туризму” є дисципліною вільного вибору в межах спеціальності ОП "Міжнародна економіка".
Метою курсу «Ціноутворення на міжнародному ринку природних ресурсів та туризму» є оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з аналізу тенденцій та процесів, що відбуваються при ціноутворенні на світових ринках туристичних послуг з використанням природних ресурсів, адже проблема ефективного ціноутворення є актуальною і однією з найбільш складних у діяльності туристичних підприємств.
Актуальність здійснення ефективної цінової політики зумовлена тим, що ціна в значній мірі визначає рівень обсягів реалізації туристичного продукту, а цє, в свою чергу визначає фіінансові результати туристичного підприємства.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є механізм формування ціни на міжнородні туристичні послуги з використанням природних ресурсів на світовому ринку.
Міждисциплінарні зв’язки: "Мікроекономіка", “Економіка підприємств сфери обслуговування", “Маркетинг”, "Міжнародна економіка", "Міжнародний бізнес".
Вивчення дисципліни сприятиме кращому засвоєнню таких дисциплін, як: «Стратегічний менеджмент і маркетинг», «Логістика в туризмі», «Міжнародний туристичний бізнес».
Основні завдання курсу:
- зрозуміти економічні особливості ціноутворення на міжнародному ринку туристичних послуг з використанням природних ресурсів;
- вивчити принципи ціноутворення на міжнародному ринку туристичних послуг які використовують природні ресурси;
- вивчити методи регулювання цін у сфері міжнародного туризму.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- економічні закони і категорії в сфері міжнародного ціноутворення на туристичні послуги;
- умови ринкового ціноутворення та фактори, що впливають на них;
- особливості ціноутворення на різних видах ринків;
- складові ціни;
- методи контролю і регулювання цін з боку держави;
вміти:
- користуватися спеціальною літературою;
- розраховувати оптимальну ціну на послуги туристичної компанії;
- розраховувати витрати та доходи підприємства туристичної галузі;
- розраховувати фінансові результати туристичного підприємства.
Формат проведення дисципліни: очна серія лекцій і практичних занять.
Студенти мають змогу отримувати індивідуальні консультації. Навчальний курс також включає самостійну роботу студентів, виконання науково-дослідного завдання розрахункового характеру.