Мета курсу: формування сучасного системного мислення щодо організації маркетингових процесів на ринку товарів і послуг, набуття практичних навичок проведення ринкових досліджень, розробки маркетингових стратегій і реалізації ефективних заходів для задоволення потреб споживачів.
Завдання курсу:
ü Формування системного мислення щодо організації маркетингових процесів на ринку товарів і послуг.
ü Набуття практичних навичок проведення ринкових досліджень та аналізу ринкової ситуації.
ü Розробка та впровадження ефективних маркетингових стратегій і бізнес-процесів.
ü Оцінка та підвищення конкурентоспроможності продукції та послуг на ринку.
ü Обґрунтування та управління проєктами, генерація підприємницьких ідей.
- Docente: Маркова Світлана Вікторівна
Кредити: 3
Години: 90
Семестр: 2-ий семестр