завдання до практичного заняття 10-11
1. На прикладі одного електронного ресурсу (видання) оцінити якість редакційної підготовки текстів за критеріями:
- релевантність контенту (міра відповідності результатів пошуку поставленому завданню), налаштування на пошук за ключовими словами;
- актуальність матеріалів;
- новизна даних;
- достовірність даних, авторитетність автора, видавця, редактора, рецензентів;
- повнота та аргументованість тлумачення, представлення різних думок;
- етичність інформації (невикористання провокаційних, агресивних, шокуючих матеріалів);
- унікальність контенту (унікальний, оригінальний, ексклюзивний контент – той, що не має аналогів на ресурсах схожої тематики);
- логічність і зручність рубрикації (розділів і підрозділів сайту), застосування можливостей гіпертекстуальності як у межах даного видання, так і з переходом на контекстно-пов’язані незалежні інтернет-ресурси (за рахунок наявності на кожній сторінці сайту посилання на теми рубрик, спливаючих вікон, інформації в пластах);
- стиль і грамотність викладу (рівень редактури і коректури) (6 балів).