Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

          • Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...

          • Кафедра ділової комунікації

          • Кафедра підприємництва, менеджменту організацій та...

            • archive

            • Планування бізнесу

            • Стратегічне бюджетування та управління логістичним...

            • Договори, оскарження, відповідальність у сфері зак...

            • Організація закупівельної діяльності

            • Митний контроль та оформлення матеріальних потоків...

            • Нормативно-правове забезпечення митної логістики

            • Документальний контроль митної діяльності

            • Інституційне забезпечення логістичних операцій

            • Інжиніринг бізнес-процесів

            • Ритейл менеджмент

            • Бенчмаркінг

            • Лідерство та стилі керівництва

              • ...

              • Змістовий модуль 1. Природа лідерства. Оцінка ліде...

              • Змістовий модуль 2. Розвиток компетенції лідерства

              • Змістовий модуль 3. Еволюція стилів керівництва

              • Змістовий модуль 4. Ролі команди та методи подолан...

                • ФайлЛекції до ЗМ 4

                • ЗавданняПрактичне завдання до ЗМ 4

                • ТестТестові завдання до ЗМ 4

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету менеджменту

          • Інформація, Статистика факультету Менеджменту

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Лідерство та стилі керівництва

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Менеджменту факультет
  5. Кафедра підприємництва, менеджменту організацій та...
  6. Лідерство та стилі керівництва
  7. Змістовий модуль 4. Ролі команди та методи подолан...
  8. Практичне завдання до ЗМ 4

Практичне завдання до ЗМ 4

Умови завершення
Початок приймання: неділю 26 квітня 2020 00:00 AM

Завдання 1. Аналіз командних ролей (модель Белбіна)

  1. Ознайомтесь із коротким кейсом:

Кейс:
Команда з п’яти осіб працює над запуском нового проєкту.

  • Марина пропонує нестандартні концепції, часто відходить від встановлених рамок.
  • Андрій бере на себе організацію процесу, складає плани та структурує роботу.
  • Олексій активно шукає партнерів, постійно встановлює нові контакти.
  • Ірина стежить за дедлайнами, помічає недоліки та просить доопрацювати деталі.
  • Катерина підтримує всіх учасників і згладжує суперечки, допомагає уникнути конфліктів.
  1. Визначте, яку командну роль за Белбіним виконує кожен учасник (Мислитель, Виконавець, Комунікатор, Доводчик тощо).
  2. Поясніть, чи збалансована команда.
  3. Визначте, яких ролей може не вистачати для повноцінної роботи над проєктом.

Завдання 2. Вплив командних ролей на комунікацію

На основі ролей, визначених у Завданні 1, дайте письмові відповіді:

  1. Які дві ролі мають найбільший ризик виникнення непорозумінь між собою? Чому?
  2. Які ролі навпаки доповнюють одна одну і підсилюють командну комунікацію?
  3. Яким чином лідер може попередити конфлікти між різними типами командних ролей?

Відповідь: 6–10 речень.


Завдання 3. Оцінка ефективності комунікації в команді

Прочитайте ситуацію:

Ситуація:
Під час щотижневої зустрічі команда отримала нове завдання. Лідер озвучив його дуже загально, без критеріїв виконання. Частина команди подумала, що потрібно розробити концепцію, інша — що треба підготувати презентацію, а дехто — що необхідно вже зробити готовий прототип. Через тиждень команда показала три різні результати, а лідер був незадоволений.

Виконайте:

  1. Визначте 3–4 ключові помилки у комунікації, яких припустився лідер.
  2. Запропонуйте конкретні дії, які допоможуть уникнути таких непорозумінь у майбутньому (наприклад: SMART-цілі, уточнення запитань, підсумування зустрічі).

Завдання 4. Розробка правил командної комунікації

Створіть короткий набір правил ефективної комунікації в команді (8–12 пунктів).

Правила мають відповідати принципам:

  • відкритості;
  • активного слухання;
  • поваги;
  • своєчасності;
  • відповідальності;
  • конструктивного зворотного зв’язку.

Завдання 5. Міні-проєкт: Оптимізація командної взаємодії

Обрана ситуація може бути реальною або змодельованою.

  1. Опишіть будь-яку команду (навчальну, робочу, волонтерську) з 3–7 осіб.
  2. Визначте ймовірні командні ролі кожного члена.
  3. Проаналізуйте сильні та слабкі сторони такої конфігурації.
  4. Запропонуйте інструменти покращення взаємодії (наприклад: stand-up зустрічі, канва комунікації, зворотний зв’язок, призначення координатора).
  5. Сформулюйте очікувані результати після запропонованих змін.

Обсяг: 0,5–1 сторінка.


Очікувані результати виконання завдання

  • уміння визначати та аналізувати командні ролі;
  • здатність будувати ефективні комунікаційні моделі;
  • навичка діагностики проблем взаємодії;
  • навичка розробки управлінських рішень у сфері командної роботи.
Попередня секція
Лекції до ЗМ 4
Наступна секція
Тестові завдання до ЗМ 4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток