ПР5 Самооцінка участі у дискусії та завдання для студентів що навчаються на ІГ
Дискусія щодо обґрунтування необхідності створення спеціальних умов для здійснення розвитку розумово відсталої дитини до рівня її функціональної норми
Хід проведення: 1.Інформаійний блок (доповіді студентів); 2. Хвилинка роздумів; 3. Проблемні питання та обговоренняКритерії оцінювання
Доповідь інформаційного блоку – 0,5 балів;
Складність та дискусійність піднятого в дискусії питання – 0,5 балів
Активність в дискусії – 3 балиЯкщо ви навчаєтесь на заочному відділенні, ІГ, або не були на занятті з поважних причин. Виконайте наступне завдання:
Скласти есе на тему "Обґрунтування необхідності створення спеціальних умов для здійснення розвитку розумово відсталої дитини до рівня її функціональної норми"
Критерії оцінки есе:
1) Інформативність - 1 бал;
2) наявність не менше двох аргументів 1 - бал;
3) Підкріплення аргументів прикладами 1 бал;
4) Логічність та послідовність викладу думок, висновок - 1 бал.