ПР6. Графік

Історія відношення суспільства й держави до осіб з ОП та сучасний стан корекційної освіти в Україні

1. Опрацювати першоджерела (Коргун Л.М. Основи корекційної педагогіки ст. 19-24). 2. Простежити, як мінялося відношення західного суспільства та нашої держави до осіб з відхиленнями в розвитку з перших згадувань про їх до початку ХХІ століття (побудова графіку). 3.

Укажіть позитивні й негативні риси сучасного періоду розвитку системи спеціальної освіти в Україні.

Критерії оцінювання практичної роботи:

Правильність побудови лінії графіку для західного суспільства – 1 бал;

Правильність побудови лінії графіку для вітчизняного суспільства – 1 бал;

Перелік позитивних рис – 1 бал;

Перелік негативних рис – 1 бал