ПР5 Самооцінка участі у дискусії та завдання для студентів що навчаються на ІГ

Дискусія щодо обґрунтування необхідності створення спеціальних умов для здійснення розвитку розумово відсталої дитини до рівня її функціональної норми

Хід проведення: 1.Інформаійний блок (доповіді студентів); 2. Хвилинка роздумів; 3. Проблемні питання та обговорення

Критерії оцінювання

 Доповідь інформаційного блоку – 0,5 балів;

Складність та дискусійність піднятого в дискусії питання – 0,5 балів

Активність в дискусії – 3 бали

Якщо ви навчаєтесь на заочному відділенні, ІГ, або не були на занятті з поважних причин. Виконайте наступне завдання:

Скласти есе на тему "Обґрунтування необхідності створення спеціальних умов для здійснення розвитку розумово відсталої дитини до рівня її функціональної норми"

Критерії оцінки есе:

1) Інформативність - 1 бал;

2) наявність не менше двох аргументів 1 - бал;

3) Підкріплення аргументів прикладами 1 бал;

4) Логічність та послідовність викладу думок, висновок - 1 бал.