Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

              • Загальне

              • М1 (30б)

              • М2 (30б)

              • Підсумковий контроль

                • ЗавданняІЗ (20+20)

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Артпроєкти

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. Артпроєкти
  7. Підсумковий контроль
  8. ІЗ (20+20)

ІЗ (20+20)

Умови завершення

Залікове завдання. Перша частина (20 б.)

1. Опрацювати Ваш артоб'єкт за Вашою ідеєю (матеріали і техніку виконання для втілення артоб'єкту у Життя  обираєте на власний розсуд) (10 балів). Не прийнятно "привласнювати" ідею, вже втілену і презентовану іншими до Вас – будьте уважними, коли остаточно визначаєтеся з власною ідеєю.

2. Презентувати Ваш артоб'єкт візуально (створити фоторяд  і/або різноракурсне відео у високій розподільчій здатності) (4 бали).

3. Презентувати Ваш артоб'єкт вербально, для чого докладно описати у текстово-графічному "артдосьє" (дизайн-подання обов'язкове – текст, надрукований нашвидкуруч у першому-ліпшому текстовому редакторі з неопрацьованою візуальною складовою втрачає 1-2 бали з 6 можливих) опрацьований Вами артоб'єкт. Зазначити у артдосьє, наприклад, таке:

  • хто (з артвізіонерів) і/або що (які артоб'єкти і які проєкти) слугували "каталізатором" для Вашої Ідеї; 
  • чому Вами було обрано саме ці матеріали і техніки для втілення Вашого артоб'єкту; 
  • яка власне  Ідея закладена Вами в основу артоб'єкта; 
  • почуття і емоції, які сповнювали Вас за процесу творення Вашого артоб'єкту; 
  • як Ви хочете, вплинути на уявлення і думки і/або як Ви прагнете змінити поведінкові патерни тих, хто ознайомиться із Вашим артоб'єктом тощо. 
  • Ваш варант ___________________________________________________ .

Артдосьє представити у окремому документі (наприклад, .doc, .pdf, .pptх) . Ще раз привертаю Вашу увагу: за нарахування балів  буде враховане  дизайн-оформлення документу.  Отже, разом за цей вид навчальної діяльності  (6 балів).

УВАГА! Артоб'єкти у вигляді класичного малюнку, живопису, типового цифрового арту розглядатися і оцінюватися не будуть – презентований вами артоб'єкт (артпроєкт) мають відповідати арттенденціям першої чверті 21 століття – яскравих представників цих арттенденцій ми розглянули упродовж освітнього компоненту «Артпроєкти».



Залікове завдання. Друга частина (20 б.)

Підготувати творчу автобіографічну письмову роботу «Мій артдень» (20 балів), у якій описати один день (або добу) з Вашого життя, у якому ви встановите зв'язки одного дня з вашого життя з артвізіонерами і артоб'єктами з опанованих упродовж навчання 160 артвізіонерів та їхніх артоб'єктів і артпроєктів. (має бути проасоційований життя і творчий доробок не менш як 20 (двадцяти) артвізіонерів – більше можна; також вітаються додаткові асоціації з артдоробком українських артвізіонерів ХХІ століття).

Приклади встановлення таких зв'язків:

  1. Я народилася у той самий день, що й артвізіонер/артвізіонерка __________ .
  2. Зранку, коли я випиваю кухлик/філіжанку моєї улюбленої кави/чаю, я згадую артоб'єкт «Хутряний сніданок» швейцарської артвізіонерки-сюрреалістки  Мерет Оппенгейм.
  3. Мій розпорядок дня, як у артвізіонера _________. Як і він, я розпочинаю свій день о ...
  4. Сьогодні, коли я дивлюся фентезі-драму і постерігаю в руках головних героїв стріли і лук, я мимоволі пригадую перформанс артвізіонерів  Марини Абрамович і Улая (Франка Уве Лайсіпена), де вони ціляться один в одного з луків, 
  5. Аплікація для мене відтепер назавжди асоціюється з французьким артвізіонером Анрі Матіссом.
  6. Пересічні містяни бачать коло багатоповерхівок буденні смітники, а як подумати – тут можна занайти силу-силенну матеріалів для артоб'єктів, наприклад, виконаних у стилі «арте-повера», як зробив свого часу американський артвізіонер Роберт раушенберг.
  7. Тут, де я живу, доволі тепло, навіть взимку сніг і бурульки, намерзлі зимної ночі, майже завжди починають танути сонячного зимового дня. Коли я бачу це, одразу спадають на думку артоб'єкти британського скульптора, фотографа і еколога, який створює специфічні для об’єкта скульптури та ленд-арт, розташований у природних і міських умовах – Енді Голдсуорсі.


ДЕДЛАЙН - 12 грудня 2024 р. Файли з виконаними завданнями першої і другої частин залікового завдання надіслати викладачеві на пошту bganna33@.ukr.net. Назви файлів формувати за таким форматом: Номер підгрупи_Ваше прізвище і ім'я латинкою_IZ.розширення файлу.

Попередня секція
МЗ 2 (10)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток