ІЗ (20+20)
Залікове завдання. Перша частина (20 б.)
1. Опрацювати Ваш артоб'єкт за Вашою ідеєю (матеріали і техніку виконання для втілення артоб'єкту у Життя обираєте на власний розсуд) (10 балів). Не прийнятно "привласнювати" ідею, вже втілену і презентовану іншими до Вас – будьте уважними, коли остаточно визначаєтеся з власною ідеєю.
2. Презентувати Ваш артоб'єкт візуально (створити фоторяд і/або різноракурсне відео у високій розподільчій здатності) (4 бали).
3. Презентувати Ваш артоб'єкт вербально, для чого докладно описати у текстово-графічному "артдосьє" (дизайн-подання обов'язкове – текст, надрукований нашвидкуруч у першому-ліпшому текстовому редакторі з неопрацьованою візуальною складовою втрачає 1-2 бали з 6 можливих) опрацьований Вами артоб'єкт. Зазначити у артдосьє, наприклад, таке:
- хто (з артвізіонерів) і/або що (які артоб'єкти і які проєкти) слугували "каталізатором" для Вашої Ідеї;
- чому Вами було обрано саме ці матеріали і техніки для втілення Вашого артоб'єкту;
- яка власне Ідея закладена Вами в основу артоб'єкта;
- почуття і емоції, які сповнювали Вас за процесу творення Вашого артоб'єкту;
- як Ви хочете, вплинути на уявлення і думки і/або як Ви прагнете змінити поведінкові патерни тих, хто ознайомиться із Вашим артоб'єктом тощо.
- Ваш варант ___________________________________________________ .
Залікове завдання. Друга частина (20 б.)
Підготувати творчу автобіографічну письмову роботу «Мій артдень» (20 балів), у якій описати один день (або добу) з Вашого життя, у якому ви встановите зв'язки одного дня з вашого життя з артвізіонерами і артоб'єктами з опанованих упродовж навчання 160 артвізіонерів та їхніх артоб'єктів і артпроєктів. (має бути проасоційований життя і творчий доробок не менш як 20 (двадцяти) артвізіонерів – більше можна; також вітаються додаткові асоціації з артдоробком українських артвізіонерів ХХІ століття).
Приклади встановлення таких зв'язків:
- Я народилася у той самий день, що й артвізіонер/артвізіонерка __________ .
- Зранку, коли я випиваю кухлик/філіжанку моєї улюбленої кави/чаю, я згадую артоб'єкт «Хутряний сніданок» швейцарської артвізіонерки-сюрреалістки Мерет Оппенгейм.
- Мій розпорядок дня, як у артвізіонера _________. Як і він, я розпочинаю свій день о ...
- Сьогодні, коли я дивлюся фентезі-драму і постерігаю в руках головних героїв стріли і лук, я мимоволі пригадую перформанс артвізіонерів Марини Абрамович і Улая (Франка Уве Лайсіпена), де вони ціляться один в одного з луків,
- Аплікація для мене відтепер назавжди асоціюється з французьким артвізіонером Анрі Матіссом.
- Пересічні містяни бачать коло багатоповерхівок буденні смітники, а як подумати – тут можна занайти силу-силенну матеріалів для артоб'єктів, наприклад, виконаних у стилі «арте-повера», як зробив свого часу американський артвізіонер Роберт раушенберг.
- Тут, де я живу, доволі тепло, навіть взимку сніг і бурульки, намерзлі зимної ночі, майже завжди починають танути сонячного зимового дня. Коли я бачу це, одразу спадають на думку артоб'єкти британського скульптора, фотографа і еколога, який створює специфічні для об’єкта скульптури та ленд-арт, розташований у природних і міських умовах – Енді Голдсуорсі.
ДЕДЛАЙН - 12 грудня 2024 р. Файли з виконаними завданнями першої і другої частин залікового завдання надіслати викладачеві на пошту bganna33@.ukr.net. Назви файлів формувати за таким форматом: Номер підгрупи_Ваше прізвище і ім'я латинкою_IZ.розширення файлу.