Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

            • archive

            • Практикум перекладу

            • Сучасний урбанімікон України та Польщі.

            • Візуальні комунікації у семіотичному просторі куль...

            • Риторика та культура публічної комунікації

            • Переклад в різних сферах міжкультурної комунікаці

            • Польський текст крізь оптику культурології

            • Друга мова (англійська)

            • Українсько-польські мовні контакти

            • Курсова робота з польської мови

            • Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...

            • Медіакомунікації у соціокультурному просторі

            • Іміджелогія у професійній сфері перекладача

              • General

              • Модуль 1

                • AssignmentТема 1.Практичне завдання

                • AssignmentТема 2. Практичні завдання

                • Fileнавчально-методичні матеріали "Іміджелогія: психол...

                • FileЗразкова робота. Експеримент. Татарнікова Поля

                • FileНавчальний посібник ІІ. Імідж особистості

                • FileЗразкова робота. Сопрун Влад. Самопрезентація.

              • Модуль 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Іміджелогія у професійній сфері перекладача

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра слов’янської філології
  6. Іміджелогія у професійній сфері перекладача
  7. Модуль 1
  8. Тема 2. Практичні завдання

Тема 2. Практичні завдання

Completion requirements

1.              Наталя Барна вказує на те, що технологія іміджмейкінгу естетизує будь-який товар чи предмет шляхом залучення таких структур: близькості (доступності образу); експресивності (динамізму, емоційності, яскравості образу); сексуальності (еротичності) – спроможності імідж-образу причаровувати, викликати збудження; домінантності (бажання підкорити, власність образу); агресивності (рушійний потенціал, провокування жаху та гніву); архетипічності (відображення в образі стародавніх імпульсів та міфів); еталонності (домінуючі соціальні цінності, моделі, спроможність образу викликати довіру). Використовуючи запропоновану схему, здійсніть аналіз іміджування певного предмету чи товару (5 прикладів).

2. У деяких визначеннях іміджу присутні поняття “ілюзія”, “ілюзорність”: “Імідж – ілюзорна форма свідомості, заснована на псевдофактах, неадекватному, спрощеному зображенні реальності” (Д. Бурстін); або “Імідж – це певний поведінковий стереотип, що впливає на вчинки окремої особистості, групи осіб або нації. Іміджі створюються часто не на реальних фактах, а на престижі, ілюзіях, думках, яких людина дотримується” (К. Боулдінг). Поміркуйте, наскільки процес сприйняття іміджу пов’язаний із психологічною константою ілюзія перцепції. Аргументуйте свої думки яскравими прикладами.

3.              Розробіть модель іграшки для дітей 6-12 місяців, враховуючи психічні та психологічні особливості сприйняття людини у цьому віці. Це має бути малюнок та описова схема.

4.              Вважається, що сприйняття образів варіюється залежно від національних показників особистості. Розробіть рекламу певного універсального харчового продукту або предметів побуту (приміром, холодильника), розраховану на українців, італійців, німців, єгиптян, сирійців (5 варіантів однієї реклами).

5.              Зберіть портфоліо творів образотворчого мистецтва, фотокартини, що демонструють індивідуальні відмінності сприйняття (10 зразків).



Previous activity
Тема 1.Практичне завдання
Next activity
навчально-методичні матеріали "Іміджелогія: психологія іміджу"
Data retention summary
Get the mobile app