Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

          • Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...

            • archive

            • Інноваційний маркетинг підприємства

            • Бюджетування в менеджменті

            • Принципи та тенденції сталого розвитку

            • Основи фінансового менеджменту

            • Зелена економіка та міжнародні ринки

            • Кризовий менеджмент у бізнес-процесах

            • ФІНАНСОВО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

            • Менеджмент-маркетинг у бізнесі

            • Адміністративне управління

            • Адміністрування бюджетних установ

            • Адміністрування бюджетних установ

            • Сучасні концепції управління людським капіталом

              • General

              • модуль 1

              • модуль 2

              • модуль 3

                • FolderКонспекти лекцій

                • QuizТест 9

                • QuizТест 10

                • QuizТест 11

                • AssignmentЗавдання для самостійної роботи Складання запиту н...

              • модуль 4

              • Підсумковий контроль

              • Завдання для додаткового набору балів

          • Кафедра ділової комунікації

          • Кафедра підприємництва, менеджменту організацій та...

          • Практична підготовка факультету менеджменту

          • Інформація, Статистика факультету Менеджменту

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Сучасні концепції управління людським капіталом

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Менеджменту факультет
  5. Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...
  6. Сучасні концепції управління людським капіталом
  7. модуль 3
  8. Завдання для самостійної роботи Складання запиту н...

Завдання для самостійної роботи Складання запиту на вакантну посаду

Completion requirements

Складання запиту на вакантну посаду

Метою виконання завдання є, з одного боку, ознайомлення з можливостями працевлаштування в майбутньому та, з іншого боку, набуття навичок формування грамотного та ефективного запиту на заміщення вакантної посади, визначення вимог до кандидату.

 

Рекомендації до виконання завдання №3.2:

Під час підготовки до заняття треба проаналізувати наявні вакансії, на які можуть претендувати як випускники спеціальності «економічна кібернетика» чи «прикладна економіка». При цьому слід використовувати якомога більше джерел інформації: оголошення в спеціалізованих журналах та газетах, сайти великих аналітичних компаній, сайти підприємств, спеціалізовані сайти з пошуку роботи (наприклад, ті, що були наведені у тексті попереднього завдання), відомості центру зайнятості та ін.

Слід обрати та роздрукувати 2-3 найбільш типові описи вакансій та 2-3 «неякісні» описи вакансій, які не дозволяють зрозуміти, хто саме потрібен фірмі, які вимоги висуваються.

Також бажано ознайомитися з Довідником кваліфікаційних характеристик професій України (наприклад, за електронною адресою http://www.jobs.ua/ukr/dkhp) для правильного уявлення про необхідні вимоги до посад, наприклад, відсутність потреби у вищій освіті для посади оператора каси банку, але її необхідність для посади методиста чи лаборанта кафедри. Викладач також ознайомлює студентів із формою 3ПН, яку працедавець повинен подавати кожні 10 днів і яка містить відомості щодо наявних в організації вакансій.

На занятті під керівництвом викладача будуть обговорені основні недоліки та характерні риси «невдалих» запитів на заміщення вакантної посади.

Після загального обговорення студентам пропонується створити групи з 3 – 4 осіб та скласти запит на заміщення вакантної посади за 2 – 3 посадами, претендентами на які вони хотіли б стати в майбутньому.

Висновки за практичним завданнями 1 – 2: після отримання опису вакансій та складання студентами власних резюме викладач повинен звернути увагу на таке питання: що потрібно зробити, щоб відповідати вимогам «бажаних» вакансій? У результаті треба окреслити шляхи подальшого власного розвитку та подумати про стратегію досягнення кар'єрної мети.

 


Previous activity
Тест 11
Next activity
Конспекти лекцій
Data retention summary
Get the mobile app