Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

              • Загальне

              • М1 (30б)

              • М2 (30б)

                • URL (веб-посилання)Л5

                • ЗавданняЛР 9–10 (5б)

                • ЗавданняЛР 11–12 (5б)

                • ЗавданняЛР 13 (5б)

                • ЗавданняЛР 14 (5б)

                • ЗавданняМЗ 2 (10)

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Артпроєкти

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. Артпроєкти
  7. М2 (30б)
  8. ЛР 14 (5б)

ЛР 14 (5б)

Умови завершення

Завдання до роботи

Дати розгорнуті відповіді на питання анкети нижче

Анкета «Завершення навчального курсу "Артпроєкти"»

1. Ваші прізвище і ім'я __

2. Номер вашої підгрупи __

3. Яке лабораторне завдання (артфорзаци, артбатли, артповідомлення «Що я хочу? Чому? Хто підтверджує, що це так? Який зиск матимуть з мого повідомлення мої слухачі?», артмотиватор, артінфографіка, артпостер-колаж, артпостер-артпривиди, артгодинник, артсторінка з пікчербуку)  вийшло для вас найбільш часозатратним? Що саме забрало час? ___

4. Яке лабораторне завдання (артфорзаци, артбатли, артповідомлення «Що я хочу? Чому? Хто підтверджує, що це так? Який зиск матимуть з мого повідомлення мої слухачі?», артмотиватор, артінфографіка, артпостер-колаж, артпостер-артпривиди, артгодинник, артсторінка з пікчербуку)  було виконувати  для вас найцікавіше? Що саме виявилося найцікавішим? ___

5. Який артвізіонер/артвізіонерка (їхні життя/творчість) стали для вас особистим «відкриттям» в процесі опанування курсу «Артпроєкти»? У чому полягає це відкриття?  ___

6. Скільки в середньому часу ви присвячували підготовці до лабораторних занять? __

7. Як ви вважаєте, яка складова презентацій для лабораторних робіт (фотосушка, вербальні питання, візуальні питання, фрагменти-цитати  з фахових і артнон-фікшн видань, роз'яснювальні матеріали для лабораторних завдань, тестові завдання, програми для тренування запам'ятовуваності артвізіонерів і їхніх артоб'єктів) стала вам в найбільшій пригоді за виконання вами лабораторних завдань?  __

8. Зазначте утруднення, яких ви зазнавали за опановування змістової складової курсу «Артпроєкти»? ___

9. Наведіть факт з життя/творчості артвізіонерів, які живуть і творять в першій чверті ХХІ століття, вам найбільше запам'ятався? ___

10. Ваші особисті враження від курсу «Артпроєкти»?  (дати розгорнуту відповідь) __

Питання і відповіді на питання надіслати у тексті окремого листа на електронну пошту викладачеві  – електронний лист у заголовку підписати як Ваше прізвище і ім'я, номер підгрупи Анкета «Завершення навчального курсу "Артпроєкти"». 


На фінальну кількість балів за роботу з анкетою прямо впливатиме логіка і розгорнутість ваших відповідей на питання 3–10 анкети. 

Попередня секція
ЛР 13 (5б)
Наступна секція
МЗ 2 (10)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток