Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • 3D графіка

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

              • General

              • М1 (30б)

              • М2 (30б)

                • URLЛ5 (2 год)

                • AssignmentЛР 9–10 (5б)

                • AssignmentЛР 11–12 (5б)

                • AssignmentЛР 13 (5б)

                • AssignmentЛР 14 (5б)

                • AssignmentМЗ 2 (10)

              • Підсумковий контроль

            • Атестаційний екзамен

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Артпроєкти

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. Артпроєкти
  7. М2 (30б)
  8. ЛР 14 (5б)

ЛР 14 (5б)

Completion requirements

Завдання до роботи

Дати розгорнуті відповіді на питання анкети нижче

Анкета «Завершення навчального курсу "Артпроєкти"»

1. Ваші прізвище і ім'я __

2. Номер вашої підгрупи __

3. Яке лабораторне завдання (артфорзаци, артбатли, артповідомлення «Що я хочу? Чому? Хто підтверджує, що це так? Який зиск матимуть з мого повідомлення мої слухачі?», артмотиватор, артінфографіка, артпостер-колаж, артпостер-артпривиди, артгодинник, артсторінка з пікчербуку)  вийшло для вас найбільш часозатратним? Що саме забрало час? ___

4. Яке лабораторне завдання (артфорзаци, артбатли, артповідомлення «Що я хочу? Чому? Хто підтверджує, що це так? Який зиск матимуть з мого повідомлення мої слухачі?», артмотиватор, артінфографіка, артпостер-колаж, артпостер-артпривиди, артгодинник, артсторінка з пікчербуку)  було виконувати  для вас найцікавіше? Що саме виявилося найцікавішим? ___

5. Який артвізіонер/артвізіонерка (їхні життя/творчість) стали для вас особистим «відкриттям» в процесі опанування курсу «Артпроєкти»? У чому полягає це відкриття?  ___

6. Скільки в середньому часу ви присвячували підготовці до лабораторних занять? __

7. Як ви вважаєте, яка складова презентацій для лабораторних робіт (фотосушка, вербальні питання, візуальні питання, фрагменти-цитати  з фахових і артнон-фікшн видань, роз'яснювальні матеріали для лабораторних завдань, тестові завдання, програми для тренування запам'ятовуваності артвізіонерів і їхніх артоб'єктів) стала вам в найбільшій пригоді за виконання вами лабораторних завдань?  __

8. Зазначте утруднення, яких ви зазнавали за опановування змістової складової курсу «Артпроєкти»? ___

9. Наведіть факт з життя/творчості артвізіонерів, які живуть і творять в першій чверті ХХІ століття, вам найбільше запам'ятався? ___

10. Ваші особисті враження від курсу «Артпроєкти»?  (дати розгорнуту відповідь) __

Питання і відповіді на питання надіслати у тексті окремого листа на електронну пошту викладачеві  – електронний лист у заголовку підписати як Ваше прізвище і ім'я, номер підгрупи Анкета «Завершення навчального курсу "Артпроєкти"». 


На фінальну кількість балів за роботу з анкетою прямо впливатиме логіка і розгорнутість ваших відповідей на питання 3–10 анкети. 

Previous activity
ЛР 13 (5б)
Next activity
МЗ 2 (10)
Data retention summary
Get the mobile app