Екзаменаційне практичне завдання
Побудувати цифрову маркетингову модель (Digital Marketing Canvas) для обраного бізнесу.
Цифрова маркетингова модель - це практичний посібник з розробки стратегії швидкого зростання бізнесу. Вона призначена для спільного обговорення всіма компаньйонами: маркетологами, підприємцями, розробниками, дизайнерами, продавцями тощо. Це інструмент спільної творчості. Від генерації ідей до побудови цифрової стратегії. При побудові цієї схеми можна дізнатись про спільну роботу основ маркетингу та сценаріїв поведінки клієнтів. Цифрова маркетингова модель пропонує компаніям структурований підхід, щоб сформулювати свою ціннісну пропозицію з допомогою маркетингової тактики та цифрових технологій.
Розділи означають:
- ціннісні пропозиції: обіцянка якості продукту або послуги (переваги та унікальність пропозицї);
завдання: мета та завдання компанії;
концепція: довгострокові плани та перспективи розвитку компанії;
цільова аудиторія: клієнти (існуючи та ідеальні) компанії;
ринок: конкурентоспроможність компанії на ринку;
залучення: залучення клієнтів з потенціалом до зростання;
активація: перший відчутний щасливий досвід;
дохід: користувачі приносять дохід
утримання: клієнти повертаються для отримання вашого сервісу за схемою AARRR (якомога більше разів);
рекомендації: користувачі рекомендують продукт своїм знайомим.
Для побудови цифрової маркетингової моделі перейдіть на сайтhttps://canvanizer.com/new/digital-marketing-canvas та оберіть шаблон Digital Marketing Canvas.
Використовуючи стікери та текст заповніть шаблон.
Збережіть його як зображення та завантажте до Moodle.
Для побудови цифрової маркетингової моделі використовуйте такі ресурси:
1. офіційні сайти обраного бізнесу;
2. Рейтинги та інформацію Інтербренд - https://interbrand.com/best-global-brands ;
3. Щоденні звіти компанії Statista - https://www.statista.com/chartoftheday ;
4. іншу необхідну інформацію.
- 15 декабря 2023, 23:37
- 16 декабря 2023, 12:08