Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Sekcja ogólna

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

                • PlikЛабораторні заняття ЗМ2

                • ZadanieЗМ 2. Завдання 1

                • ZadanieЗМ 2. Завдання 2

                • ZadanieЗМ 2. Завдання 3

                • TestЗМ 2. Бліц-тест

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...
  8. ЗМ 2. Завдання 3

ЗМ 2. Завдання 3

Wymagania zaliczenia

Завантажте файл "шпаргалка", почитайте, повторіть теорію про три групи журналістських жанрів. Для цікавості, щоб краще зрозуміти систему жанрів, можете також самостійно пройти жартівливий психологічний тест.

Узявши до уваги жанрові вимоги і те, що ви дізналися в 1 завданні цієї теми про мультимедійність, кросмедійність, трансмедійність, лонгрід, сторітелінг, розробіть КОНЦЕПЦІЮ (тобто детальний план створення) низки матеріалів (4-5), призначених для опублікування на різних цифрових платформах.

Вимоги:

  • Один із матеріалів повинен бути текстовий, немалий за обсягом (від 2500 знаків), відповідати якомусь певному журналістському жанру аналітичного або художньо-публіцистичного спрямування. Бажано, щоб він був створений із застосуванням прийомів сторітелінгу. Це має бути мультимедійна інтернет-публікація на сайті - з фото або малюнками, інфографікою, аудіо, відео (3-4 формати).
  • Решта матеріалів повинні створюватися на основі першого для поширення в соцмережах або в месенджерах. Необхідно вказати, яких саме, а також пояснити, що вони собою становитимуть (для цього треба вирішити для себе, як вони всі, включно з першим, будуть поєднані - кросмедійно чи трансмедійно, а також подумати над врахуванням специфіки кожної платформи).
  • Пояснюючи концепцію, слід детально розповісти про тему, як ви будете її висвітлювати і чому саме так, які мультимедійні елементи міститиме цей комплекс матеріалів.
Як ви вже здогадались, це завдання є підготовкою до підсумкового ІДЗ. Тому намагайтеся підійти до його виконання з натхненням, будуйте концепцію реалістично - з готовністю дійсно створити все це власноруч наприкінці вивчення дисципліни.

Концепцію викладіть на 1-2 сторінках і здайте на перевірку у форматі pdf.

***

Для допитливих

Можливо, не всі студенти повністю зрозуміли принцип трансмедійності. Це не дивно, адже він застосовується рідше і прикладів не так багато. Тим, кому цікаво і хто хотів би заглибитись у це питання, пропоную такі додаткові джерела:

  • Трансмедіа сторітелінг: вимога цифрової епохи
  • Як навчитися створювати трансмедійні історії. Огляд онлайн-курсу від Coursera


  • писхологічний тест.pdf писхологічний тест.pdf
    20 lutego 2024, 00:42
  • шпаргалка.pdf шпаргалка.pdf
    20 lutego 2024, 00:42
Previous activity
ЗМ 2. Завдання 2
Next activity
ЗМ 2. Бліц-тест
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną