Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Загальне

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

                • ФайлЛабораторні заняття ЗМ2

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 1

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 2

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 3

                • ТестЗМ 2. Бліц-тест

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...
  8. ЗМ 2. Завдання 2

ЗМ 2. Завдання 2

Умови завершення

Переробіть вашу пробну публікацію на сайті Digital Journalism, створивши замість неї (або створіть нову, якщо шкода руйнувати) допис обсягом від 2400 знаків у жанрі есе на тему "Моє кредо в журналістиці". Це мають бути ваші власні роздуми про ті аспекти професії, які вам особисто здаються найбільш привабливими.

Публікація повинна мати таку назву: "Моє кредо в журналістиці: .....", де замість крапок - основний принцип, якого ви схильні дотримуватись як журналіст(-ка).

ТУТ Є ПРИКЛАД ВИКОНАНОГО ЗАВДАННЯ

При підготовці цього тексту НЕ МОЖНА використовувати чужі тексти, навіть із гіперлінками на джерела, зате ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ використовувати штучний інтелект на кшталт чату GPT або DeepSeek. Важлива умова при цьому - треба змусити ШІ допомогти вам висловити те, що ви власне і хотіли сказати, тобто ви повинні критично поставитись до того, що він вам видасть, і виправити, переписати при потребі. Тобто ваш природний інтелект повинен керувати штучним, а не навпаки ;)

Якщо ви маєте сили і натхнення написати цілий текст самостійно, будь ласка, зробіть це. Подбайте, щоб він був грамотним!

Текст слід проілюструвати малюнками, згенерованими ШІ. 

Рекомендовані ресурси:

  • https://firefly.adobe.com/inspire/images. 
  • https://www.bing.com/images/create?FORM=GENILP

Можете скористуватися будь-якими іншими інструментами, сьогодні їх з'явилося досить багато, зокрема є відповідні додатки для смартфонів.

Альтернативна нейромережа - Bing Image Creator (інструмент, вбудований у пошуковик Microsoft Edge).

Наприклад, ось картинка, згенерована цією нейромережею за запитом: "Приміщення редакції сучасного американського друкованого видання, журналісти обговорюють наступний випуск газети".

Журналісти в редакції, версія ШІ

За бажання ілюстрації можна намалювати самостійно в будь-якій програмі для малювання або на папері, а потім сфотографувати!

Якщо ви користувалися ШІ, наприкінці матеріалу зазначте це приблизно так:

Текст створений за допомогою ШІ, перевірений і відредагований людиною.
Ілюстрації згенеровані нейромережею.


Для довідки: 
  • Унікальний контент за лічені хвилини: 10 нейромереж для роботи з текстом і зображеннями
  • Мінцифри представило рекомендації для українських медіа з відповідального використання ШІ

ОБОВ'ЯЗКОВО! ЗБЕРЕЖІТЬ ВАШУ ПУБЛІКАЦІЮ В РОЗДІЛ "ЕСЕ ПРО ЖУРНАЛІСТИКУ".


На оцінку впливатиме:

  • Відповідність вимогам щодо теми й обсягу.
  • Грамотність мови.
  • Оригінальність, щирість, логічність висловлених думок.
  • Відповідність картинок тексту.
  • Естетична цінність зображень.
  • Правильне й акуратне оформлення.

В онлайн-формі для відповіді під цим завданням надішліть лінк на вашу публікацію, а також вкажіть, якими нейромережами ви послуговувались, поясніть, скільки зусиль витратили на опрацювання й чому. Можете також поділитися своїми враженнями від "співпраці" з ШІ (важко/легко, сподобалось/не сподобалось тощо).


Попередня секція
ЗМ 2. Завдання 1
Наступна секція
ЗМ 2. Завдання 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток