ЗМ 2. Завдання 3

Завантажте файл "шпаргалка", почитайте, повторіть теорію про три групи журналістських жанрів. Для цікавості, щоб краще зрозуміти систему жанрів, можете також самостійно пройти жартівливий психологічний тест.

Узявши до уваги жанрові вимоги і те, що ви дізналися в 1 завданні цієї теми про мультимедійність, кросмедійність, трансмедійність, лонгрід, сторітелінг, розробіть КОНЦЕПЦІЮ (тобто детальний план створення) низки матеріалів (4-5), призначених для опублікування на різних цифрових платформах.

Вимоги:

  • Один із матеріалів повинен бути текстовий, немалий за обсягом (від 1400 знаків), відповідати якомусь певному журналістському жанру аналітичного або художньо-публіцистичного спрямування. Бажано, щоб він був створений із застосуванням прийомів сторітелінгу. Це має бути мультимедійна інтернет-публікація на сайті - з фото або малюнками, інфографікою, аудіо, відео (3-4 формати).
  • Решта матеріалів повинні створюватися на основі першого для поширення в соцмережах або в месенджерах. Необхідно вказати, яких саме, а також пояснити, що вони собою становитимуть (для цього треба вирішити для себе, як вони всі, включно з першим, будуть поєднані - кросмедійно чи трансмедійно, а також подумати над врахуванням специфіки кожної платформи).
  • Пояснюючи концепцію, слід детально розповісти про тему, як ви будете її висвітлювати і чому саме так, які мультимедійні елементи міститиме цей комплекс матеріалів.
Як ви вже здогадались, це завдання є підготовкою до підсумкового ІДЗ. Тому намагайтеся підійти до його виконання з натхненням, будуйте концепцію реалістично - з готовністю дійсно створити все це власноруч наприкінці вивчення дисципліни.

Концепцію викладіть на 1-2 сторінках і здайте на перевірку у форматі pdf.

***

Для допитливих

Можливо, не всі студенти повністю зрозуміли принцип трансмедійності. Це не дивно, адже він застосовується рідше і прикладів не так багато. Тим, кому цікаво і хто хотів би заглибитись у це питання, пропоную такі додаткові джерела: