Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...

              • Загальне

              • Content module 1. The role of digital journalism i...

              • Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...

                • ФайлЛабораторні заняття ЗМ2

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 1

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 2

                • ЗавданняЗМ 2. Завдання 3

                • ТестЗМ 2. Бліц-тест

              • Змістовий модуль 3. Вебсайт як базова цифрова плат...

              • Змістовий модуль 4. Створення крос- і трансмедійни...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Мультимедійний контент для цифрових платформ (6 се...
  7. Змістовий модуль 2. Підготовка текстових і графічн...
  8. ЗМ 2. Завдання 3

ЗМ 2. Завдання 3

Умови завершення

Завантажте файл "шпаргалка", почитайте, повторіть теорію про три групи журналістських жанрів. Для цікавості, щоб краще зрозуміти систему жанрів, можете також самостійно пройти жартівливий психологічний тест.

Узявши до уваги жанрові вимоги і те, що ви дізналися в 1 завданні цієї теми про мультимедійність, кросмедійність, трансмедійність, лонгрід, сторітелінг, розробіть КОНЦЕПЦІЮ (тобто детальний план створення) низки матеріалів (4-5), призначених для опублікування на різних цифрових платформах.

Вимоги:

  • Один із матеріалів повинен бути текстовий, немалий за обсягом (від 2500 знаків), відповідати якомусь певному журналістському жанру аналітичного або художньо-публіцистичного спрямування. Бажано, щоб він був створений із застосуванням прийомів сторітелінгу. Це має бути мультимедійна інтернет-публікація на сайті - з фото або малюнками, інфографікою, аудіо, відео (3-4 формати).
  • Решта матеріалів повинні створюватися на основі першого для поширення в соцмережах або в месенджерах. Необхідно вказати, яких саме, а також пояснити, що вони собою становитимуть (для цього треба вирішити для себе, як вони всі, включно з першим, будуть поєднані - кросмедійно чи трансмедійно, а також подумати над врахуванням специфіки кожної платформи).
  • Пояснюючи концепцію, слід детально розповісти про тему, як ви будете її висвітлювати і чому саме так, які мультимедійні елементи міститиме цей комплекс матеріалів.
Як ви вже здогадались, це завдання є підготовкою до підсумкового ІДЗ. Тому намагайтеся підійти до його виконання з натхненням, будуйте концепцію реалістично - з готовністю дійсно створити все це власноруч наприкінці вивчення дисципліни.

Концепцію викладіть на 1-2 сторінках і здайте на перевірку у форматі pdf.

***

Для допитливих

Можливо, не всі студенти повністю зрозуміли принцип трансмедійності. Це не дивно, адже він застосовується рідше і прикладів не так багато. Тим, кому цікаво і хто хотів би заглибитись у це питання, пропоную такі додаткові джерела:

  • Трансмедіа сторітелінг: вимога цифрової епохи
  • Як навчитися створювати трансмедійні історії. Огляд онлайн-курсу від Coursera


  • писхологічний тест.pdf писхологічний тест.pdf
    20 лютого 2024, 00:42 AM
  • шпаргалка.pdf шпаргалка.pdf
    20 лютого 2024, 00:42 AM
Попередня секція
ЗМ 2. Завдання 2
Наступна секція
ЗМ 2. Бліц-тест
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток