Семінарське заняття №8

Тема 14. Алалія

1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала).

2. Розробка діагностично-корекційного плану (1.5 бала).


1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала):

Зміст: Студентам надається опис випадку людини з алалією, який включає симптоми, історію розвитку мовлення, а також результати первинного обстеження. Завдання студентів:

Визначити тип алалії (моторна, сенсорна або змішана) на основі наданого опису.

Описати можливі причини та механізми розвитку цього типу алалії.

Проаналізувати, як цей випадок узгоджується з сучасною класифікацією та підходами до діагностики алалії.

2. Розробка діагностично-корекційного плану (1.5 бала):

Зміст: Студенти мають розробити план діагностично-корекційної роботи для людини з наданого випадку, включаючи:

Визначення цілей корекційної роботи з урахуванням типу алалії.

Вибір сучасних методик діагностики та корекції, що відповідають конкретному випадку.

Опис конкретних логопедичних занять та вправ, спрямованих на розвиток мовленнєвої діяльності.


Критерії оцінювання:

Аналіз кейс-стаді: 1.5 бала за точність визначення типу алалії, опис причин і механізмів, а також правильність аналізу випадку відповідно до сучасних підходів до діагностики.

Розробка діагностично-корекційного плану: 1.5 бала за логічність, структурованість і відповідність плану поставленим цілям, використання сучасних методик та конкретних корекційних заходів.