Семінарське заняття №8
Тема 14. Алалія
1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала).
2. Розробка діагностично-корекційного плану (1.5 бала).
1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала):
Зміст: Студентам надається опис випадку людини з алалією, який включає симптоми, історію розвитку мовлення, а також результати первинного обстеження. Завдання студентів:
Визначити тип алалії (моторна, сенсорна або змішана) на основі наданого опису.
Описати можливі причини та механізми розвитку цього типу алалії.
Проаналізувати, як цей випадок узгоджується з сучасною класифікацією та підходами до діагностики алалії.
2. Розробка діагностично-корекційного плану (1.5 бала):
Зміст: Студенти мають розробити план діагностично-корекційної роботи для людини з наданого випадку, включаючи:
Визначення цілей корекційної роботи з урахуванням типу алалії.
Вибір сучасних методик діагностики та корекції, що відповідають конкретному випадку.
Опис конкретних логопедичних занять та вправ, спрямованих на розвиток мовленнєвої діяльності.Критерії оцінювання:
Аналіз кейс-стаді: 1.5 бала за точність визначення типу алалії, опис причин і механізмів, а також правильність аналізу випадку відповідно до сучасних підходів до діагностики.
Розробка діагностично-корекційного плану: 1.5 бала за логічність, структурованість і відповідність плану поставленим цілям, використання сучасних методик та конкретних корекційних заходів.