Семінарське заняття №9

Тема 15. Порушення писемного мовлення (дисграфія, дислексія)

1. Тестові завдання (1.5 бала).

2. Практичний аналіз випадку (1.5 бала).


1. Тестові завдання (1.5 бала):

Зміст: Тестові завдання включатимуть 10 питань, що стосуються таких аспектів:

Визначення та класифікація дисграфії та дислексії.

Механізми, які забезпечують процеси письма та читання.

Психічні операції, які порушуються при дисграфії та дислексії.

2. Практичний аналіз випадку (1.5 бала):

Зміст: Студентам надається опис випадку людини з дисграфією або дислексією, який містить деталі про мовленнєві порушення та результати діагностичного обстеження. Завдання студентів:

Визначити тип порушення писемного мовлення (дисграфія або дислексія) на основі опису.

Проаналізувати, які саме психічні операції порушені у такому випадку.

Запропонувати базові корекційні заходи, які могли б бути застосовані для корекції цього порушення.


Критерії оцінювання:

Тестові завдання: 1.5 бала за правильність відповідей на тестові питання (0.15 бала за кожну правильну відповідь).

Практичний аналіз випадку: 1.5 бала за точність визначення типу порушення писемного мовлення, правильний аналіз психічних операцій та запропоновані корекційні заходи.