Семінарське заняття №9
Тема 15. Порушення писемного мовлення (дисграфія, дислексія)
1. Тестові завдання (1.5 бала).
2. Практичний аналіз випадку (1.5 бала).
1. Тестові завдання (1.5 бала):
Зміст: Тестові завдання включатимуть 10 питань, що стосуються таких аспектів:
Визначення та класифікація дисграфії та дислексії.
Механізми, які забезпечують процеси письма та читання.
Психічні операції, які порушуються при дисграфії та дислексії.
2. Практичний аналіз випадку (1.5 бала):
Зміст: Студентам надається опис випадку людини з дисграфією або дислексією, який містить деталі про мовленнєві порушення та результати діагностичного обстеження. Завдання студентів:
Визначити тип порушення писемного мовлення (дисграфія або дислексія) на основі опису.
Проаналізувати, які саме психічні операції порушені у такому випадку.
Запропонувати базові корекційні заходи, які могли б бути застосовані для корекції цього порушення.Критерії оцінювання:
Тестові завдання: 1.5 бала за правильність відповідей на тестові питання (0.15 бала за кожну правильну відповідь).
Практичний аналіз випадку: 1.5 бала за точність визначення типу порушення писемного мовлення, правильний аналіз психічних операцій та запропоновані корекційні заходи.