Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...

              • Анотація до курсу

              • Поняття та симптоматика розладів аутистичного спектру

              • Методики корекції РАС, які використовуються в світі

              • Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС

                • AssignmentСамостійне завдання 3

              • Специфіка логопедичної роботи з немовленнєвими діт...

              • Підсумкова атестація

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична робота з дітьми з розладами аутистично...
  7. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з РАС
  8. Самостійне завдання 3

Самостійне завдання 3

Completion requirements
Due: Sunday, 8 December 2024, 12:00 AM

Завдання:
Створити презентацію на одну з тем за вибором:

  1. "Робота з особами з РАС за системою карток PECS: розвиток комунікації"
  2. "Навчання осіб з РАС глобальним способом читання: суть, значення, методичні поради"

Формат:

  • Презентація має містити від 10 до 15 слайдів.
  • Використання наукових джерел та візуальних матеріалів (зображення, інфографіка, схеми тощо).
  • Презентація має бути оформлена у форматі PDF або PPTX.

Інструкція

  1. Виберіть тему: Оберіть одну з тем для презентації.
  2. Зберіть інформацію: Проведіть дослідження, використовуючи наукові статті, книги, дослідження, що стосуються обраної теми. Використовуйте щонайменше 3 надійні джерела.
  3. Структуруйте презентацію:
    • Титульний слайд: Назва презентації, ваше ім’я, курс, дата.
    • Вступ (1-2 слайди): Введення в тему, обґрунтування важливості.
    • Основна частина (6-10 слайдів): Розкриття теми, використовуючи факти, дослідження, візуальні матеріали.
      • Для теми "Робота з особами з РАС за системою карток PECS": Опишіть, що таке система PECS, її значення для розвитку комунікації, практичні методи роботи з картками.
      • Для теми "Навчання осіб з РАС глобальним способом читання": Поясніть суть методу, його значення для дітей з РАС, методичні поради для вчителів.
    • Висновки (1-2 слайди): Основні підсумки, рекомендації для практики.
    • Список використаних джерел (1 слайд): Наведіть список джерел, використаних для створення презентації.
  4. Оформіть презентацію: Використовуйте зображення, інфографіку, таблиці для візуалізації інформації. Приділіть увагу шрифтам, кольорам та загальному дизайну.
  5. Перевірте роботу: Перегляньте презентацію на наявність граматичних та орфографічних помилок, переконайтесь у логічності структури.
  6. Подайте завдання: Завантажте готову презентацію у відповідний розділ Moodle до встановленого терміну.

Критерії оцінювання (максимум 7 балів)

  1. Змістовність (3 бали): Повнота розкриття обраної теми, використання наукових джерел та фактів, методичні поради.
  2. Візуальна привабливість (2 бали): Використання візуальних матеріалів (зображень, інфографіки, схем), відповідність дизайну презентації академічним стандартам (чіткість, колірна гамма, читабельність).
  3. Логічна структура (1 бал): Наявність чітко визначених вступу, основної частини та висновків. Логічна послідовність викладу матеріалу.
  4. Коректність мови (1 бал): Відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок.

Термін виконання: до заліку.


Previous activity
Самостійна робота 2
Next activity
Самостійне завдання 4
Data retention summary
Get the mobile app