Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Формування STEM-навичок на уроках інформатики

              • STEM-навички

                • ФайлSTEM – світ інноваційних можливостей

                • ФайлЛекція

                • ФайлМобільні технології в школі

                • ФайлРеалізація принципів STEM-освіти на уроках інформ...

                • ФайлЛекція

                • ФайлЦифрові інструменти для впровадження STEM-освіти

                • ФайлЛекція

                • ФайлЛекція

                • ФайлЛекція!

                • ФайлЛекція!

                • ФайлВикористання робототехніки під час уроків інформатики

                • ТестСамостійна робота

                • ФайлЛекція Медіа

                • ФайлЛекція ШІ

                • ЗавданняПрактичне завдання

                • ТестСамостійна робота

                • ФайлРобочий зошит 5кл

                • ФайлЛекція Оцінювання

                • ФайлSTEM-тиждень — 2020

                • ЗавданняПрактичне завдання

                • ТестЗаліковий тест

              • Заочне відділення

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Формування STEM-навичок на уроках інформатики

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Формування STEM-навичок на уроках інформатики
  7. STEM-навички
  8. Практичне завдання

Практичне завдання

Умови завершення

Шановні студенти!

Розробіть урок інформатики з елементами STEM (виконуючи всі необхідні вимоги до уроку, використовуючи міждисциплінарний підхід)

Розробку уроку оформіть в Word, PowerPoint та прикріпіть до курсу.

Розробка уроку максимальна кількість балів 10 та його представлення під час заліку ще 10 балів. Отже, за дане практичне залікове завдання максимальна оцінка 20 балів


Попередня секція
STEM-тиждень — 2020
Наступна секція
Заліковий тест
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток