Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

                • URLFloortime Training: ADHD and Autism

                • URLFloortime приклад

                • URLFloortime in Ukraine

                • PageДля самостійного опрацювання: Базове наповнення ло...

                • URLДля самостійного опрацювання: Презентація Логопеди...

                • AssignmentП4. Створення «Скарбнички мрії»

                • AssignmentП5. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • PageЛ3. Іграшка та її роль в ігровій технології

                • AssignmentП6. Використання різноманітних конструкторів в лог...

                • AssignmentП7. Використання конструктора LEGO у логопедичній ...

                • PageЛ4. Ігрові технології під час виконання артикуляці...

                • AssignmentП8 - П9. Ігрові технології під час виконання артик...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ігрові технології у роботі логопеда

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...
  8. П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній ...

П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці

Completion requirements

Методична розробка сюжетної гри з LEGO для логопедичних занять

Частина 1.

  • Створити сюжетну сцену із конструктора LEGO для логопедичного заняття з дітьми (наприклад, "Подорож до ферми", "День у місті", "Космічна пригода").
  • Визначити мовленнєві цілі заняття:
    • автоматизація звуків;
    • розвиток зв'язного мовлення;
    • формування граматичних конструкцій.
  • Детально описати хід заняття (вступ, основна частина з ігровими діями та мовленнєвими завданнями, підсумок).

Частина 2:

  • Обґрунтувати вибір методів роботи
  • Пояснити, як LEGO допомагає досягти поставлених мовленнєвих цілей.
  • Визначити вікову групу, для якої підходить заняття
  • Обґрунтувати доцільність вибору форм роботи.
Критерії оцінювання:
КритерійБалиОпис
Чіткість і логічність методичної розробки1 балПослідовна структура заняття, відповідність етапам
Доцільність мовленнєвих цілей та методів1 балОбґрунтованість вибору завдань та методів роботи
Обґрунтування вікової групи1 балЛогічне пояснення відповідності заняття віковим особливостям
Креативність та практичність ідеї1 балЦікавість ігрового сценарію та його адаптація до логопедії

Максимальний бал: 4 бали


Previous activity
П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії
Next activity
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Data retention summary
Get the mobile app