Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

            • archive

            • Проєктна діяльність у галузі історії та археології...

            • Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...

              • General

              • Практичні заняття

                • FileВступна лекція

                • AssignmentПрактичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

                • AssignmentПрактичне заняття 2. Становлення і розвиток індуст...

                • AssignmentПрактичне заняття 3. Україна в глобалізованому світі

                • AssignmentПрактичне заняття 4. Трансформація держави та міжн...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 1. Тоффлер та ван Кре...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 2. Думки ван Кревельд...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 3. Кількість проти як...

                • PageЯк змінюються війни? Частина 4. Трансформація й ро...

                • AssignmentПрактичне заняття 5. Постіндустріальна економіка

                • AssignmentПрактичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як ру...

                • AssignmentПрактичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

                • AssignmentПрактичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації

                • AssignmentПрактичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

                • AssignmentПрактичне заняття 10. Трансформація духовно-релігі...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • New section

            • Кіномистецтво та екранні медіа: історико-культурол...

            • Англійська мова ділової комунікації

            • Професійний переклад суспільно-політичних текстів ...

            • Англійська мова

            • Політичні системи та електоральні моделі у країна...

            • Інформаційні війни та пропаганда у міжнародних від...

            • Міжнародні гуманітарні відносини (Давлєтов Олекс...

            • Молодіжні рухи Європи (20-21 ст.)

            • Новітня історія Західної Європи та Північної Амер...

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
  6. Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...
  7. Практичні заняття
  8. Практичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

Практичне заняття 7. Штучний інтелект та перспективи людства

Completion requirements

  1. Сучасний етап розвитку штучного інтелекту. 
  2. Види ШІ та сфери його застосування. 
  3. Машинне навчання. Інтернет речей та великі масиви даних. 
  4. Інформаційна безпека у нових умовах. 
  5. Перспектива досягнення технологічної сингулярності та еволюція homo sapiens. 
  6. Етичні аспекти розвитку штучного інтелекту.


Матеріали для опрацювання

  1. Цивилизация гигаполисов. Что придёт на смену национальному государству?
  2. Tencent запускает систему кредитно-социального рейтинга граждан
  3. Как государства борются за «цифровых кочевников»
  4. В китайской школе используют систему распознавания лиц для слежки за отвлекающимися учениками
  5. Без Siri, Алисы и «Окей, Google»: как и зачем нас подслушивают собственные телефоны
  6. Китайско-американская гонка интеллектуальных вооружений
  7. Кьелл Нордстрем: К 2030 году вместо 28 стран ЕС будут 50 мощных экономических хабов
  8. Урбанисты: к 2050 году высота небоскребов превысит 1,6 тыс. м
  9. Концлагерь на 10 миллионов уйгуров Китай построил в провинции Синьцзян полицейское государство будущего. 
  10. «Я — гражданин третьего сорта». Как смартфоны помогают строить новое классовое общество по принципу благонадежности
  11. Мир антиутопии стал реальностью: в китайских поездах предупреждают о снижении социального рейтинга за плохое поведение
  12. «Техногуманизм и датаизм станут главными религиями будущего»
  13. Футуристическая теология
  14. Мы больше верим тому, что выдумали сами, подтвердили ученые
  15. Культ бот-бога. Как и кому мы будем молиться в эпоху искусственного сверхинтеллекта
  16. Famous Hacker Thinks We’re Living in Simulation, Wants to Escape
  17. Pause Giant AI Experiments: An Open Letter
  18. Pausing AI Developments Isn't Enough.

Також обов'язковою умовою є самостійний пошук джерел.

Previous activity
Практичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як рушійні сили економічних та соціальних змін
Next activity
Практичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації
Data retention summary
Get the mobile app