Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

            • archive

            • Проєктна діяльність у галузі історії та археології...

            • Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...

              • Загальне

              • Практичні заняття

                • ФайлВступна лекція

                • ЗавданняПрактичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

                • ЗавданняПрактичне заняття 2. Становлення і розвиток індуст...

                • ЗавданняПрактичне заняття 3. Україна в глобалізованому світі

                • ЗавданняПрактичне заняття 4. Трансформація держави та міжн...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 1. Тоффлер та ван Кре...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 2. Думки ван Кревельд...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 3. Кількість проти як...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 4. Трансформація й ро...

                • ЗавданняПрактичне заняття 5. Постіндустріальна економіка

                • ЗавданняПрактичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як ру...

                • ЗавданняПрактичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

                • ЗавданняПрактичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації

                • ЗавданняПрактичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

                • ЗавданняПрактичне заняття 10. Трансформація духовно-релігі...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Новий розділ

            • Кіномистецтво та екранні медіа: історико-культурол...

            • Англійська мова ділової комунікації

            • Професійний переклад суспільно-політичних текстів ...

            • Англійська мова

            • Політичні системи та електоральні моделі у країна...

            • Інформаційні війни та пропаганда у міжнародних від...

            • Міжнародні гуманітарні відносини (Давлєтов Олекс...

            • Молодіжні рухи Європи (20-21 ст.)

            • Новітня історія Західної Європи та Північної Амер...

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
  6. Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...
  7. Практичні заняття
  8. Практичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

Практичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у загальних рисах.

Умови завершення


  1. Сутність доіндустріального суспільства. Доіндустріальний, аграрний, традиційний.
  2. Економічна модель доіндустріального суспільства.
  3. Доіндустріальний соціум
        • Ієрархія та влада
        • Освіта
        • Родина та сімейні цінності

Семінарське заняття присвячено докладному розгляду доіндустріального суспільства, яке дало поштовх розвитку людської цивілізації у сучасному сенсі цього слова. В першому питанні необхідно розібратися у термінології. Звідки взявся термін «доіндустріальне суспільство»? Чи «доіндустріальний» = «аграрний» = «традиційний»? В чому особливості цих трьох термінів? Для відповіді на це питання слід проаналізувати праці видатних теоретиків стадійного розвитку – Волта Ростоу, Карла Маркса, Даніела Белла,  та Елвіна Тоффлера. Кожен з них по-своєму описав цю стадію людського суспільства. Спільні та окремі риси у поглядах класиків допоможуть краще зрозуміти сутність доіндустріального суспільства як явища.

Друге питання присвячене економічним аспектам розвитку доіндустріального суспільства. На чому базувалося людське господарство в цю епоху? Як відбувалися економічні зміни, чи з’являлися революційні винаходи? Чи припустимо застосовувати термін «прогрес» до цієї епохи?

У третьому питанні розглядається суспільний розвиток доіндустріальної епохи. Влада, освіта та родина – важливі аспекти функціонування суспільства. В чому полягали особливості політичного устрою в цей період? Як відбувалася підготовка працівників? Які стосунки підтримувалися у родині?

Головне питання, яке постійно слід ставити при дослідженні теми: Чому все відбувалося саме так і які наслідки це спричинило?

При підготовці до семінарського заняття вітається також самостійний пошук літератури.

Література
Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество
Маклюэн М. Галактика Гутенберга: Сотворение человека печатной культуры
Ростоу В. Стадии экономического роста
Тоффлер Е. Третя хвиля

  • Аграрное, доиндустриальное, традиционное общество - взгляд по-новому.pdf Аграрное, доиндустриальное, традиционное общество - взгляд по-новому.pdf
    12 листопада 2025, 17:15 PM
  • Демографічні процеси в доіндустріальних суспільствах та їх вплив на розвиток економіки.pdf Демографічні процеси в доіндустріальних суспільствах та їх вплив на розвиток економіки.pdf
    12 листопада 2025, 17:15 PM
Попередня секція
Вступна лекція
Наступна секція
Практичне заняття 2. Становлення і розвиток індустріального суспільства
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток