Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

            • archive

            • Проєктна діяльність у галузі історії та археології...

            • Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...

              • Загальне

              • Практичні заняття

                • ФайлВступна лекція

                • ЗавданняПрактичне заняття 1. Доіндустріальне суспільство у...

                • ЗавданняПрактичне заняття 2. Становлення і розвиток індуст...

                • ЗавданняПрактичне заняття 3. Україна в глобалізованому світі

                • ЗавданняПрактичне заняття 4. Трансформація держави та міжн...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 1. Тоффлер та ван Кре...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 2. Думки ван Кревельд...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 3. Кількість проти як...

                • СторінкаЯк змінюються війни? Частина 4. Трансформація й ро...

                • ЗавданняПрактичне заняття 5. Постіндустріальна економіка

                • ЗавданняПрактичне заняття 6. Роботизація та 3-D друк як ру...

                • ЗавданняПрактичне заняття 7. Штучний інтелект та перспекти...

                • ЗавданняПрактичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації

                • ЗавданняПрактичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

                • ЗавданняПрактичне заняття 10. Трансформація духовно-релігі...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Новий розділ

            • Кіномистецтво та екранні медіа: історико-культурол...

            • Англійська мова ділової комунікації

            • Професійний переклад суспільно-політичних текстів ...

            • Англійська мова

            • Політичні системи та електоральні моделі у країна...

            • Інформаційні війни та пропаганда у міжнародних від...

            • Міжнародні гуманітарні відносини (Давлєтов Олекс...

            • Молодіжні рухи Європи (20-21 ст.)

            • Новітня історія Західної Європи та Північної Амер...

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
  6. Футурологія та глобальне прогнозування розвитку лю...
  7. Практичні заняття
  8. Практичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи...

Практичне заняття 9. Урбанізація та її перспективи у постіндустріальну епоху

Умови завершення

  1. Тенденції демографічного розвитку світу у ХХІ ст. 
  2. Розвиток здоров’я людини. 
  3. Урбанізація та її перспективи у нову епоху

Матеріали для опрацювання

  1. Цивилизация гигаполисов. Что придёт на смену национальному государству?
  2. Tencent запускает систему кредитно-социального рейтинга граждан
  3. Как государства борются за «цифровых кочевников»
  4. В китайской школе используют систему распознавания лиц для слежки за отвлекающимися учениками
  5. Без Siri, Алисы и «Окей, Google»: как и зачем нас подслушивают собственные телефоны
  6. Китайско-американская гонка интеллектуальных вооружений
  7. Кьелл Нордстрем: К 2030 году вместо 28 стран ЕС будут 50 мощных экономических хабов
  8. Урбанисты: к 2050 году высота небоскребов превысит 1,6 тыс. м
  9. Концлагерь на 10 миллионов уйгуров Китай построил в провинции Синьцзян полицейское государство будущего. 
  10. «Я — гражданин третьего сорта». Как смартфоны помогают строить новое классовое общество по принципу благонадежности
  11. Мир антиутопии стал реальностью: в китайских поездах предупреждают о снижении социального рейтинга за плохое поведение
  12. «Техногуманизм и датаизм станут главными религиями будущего»
  13. Футуристическая теология
  14. Мы больше верим тому, что выдумали сами, подтвердили ученые
  15. Культ бот-бога. Как и кому мы будем молиться в эпоху искусственного сверхинтеллекта
  16. Famous Hacker Thinks We’re Living in Simulation, Wants to Escape

Також обов'язковою умовою є самостійний пошук джерел.

Попередня секція
Практичне заняття 8. Освіта в епоху діджиталізації
Наступна секція
Практичне заняття 10. Трансформація духовно-релігійних основ суспільства
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток