Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Розвиток комунікативних компетентностей на урока...

              • General

              • ТЕМА 1. Українська література як простір розвитку ...

                • FileПрезентація лекції

                • URLФормування комунікативних навичок у дітей шкільног...

                • FileПлан практичного заняття №1

                • AssignmentЗавдання 1.

              • ТЕМА 2. Художній текст у комунікативному аспекті: ...

              • ТЕМА 3. Художній текст у комунікативному аспекті: ...

              • ТЕМА 4. Методика аналізу художніх текстів у комуні...

              • ТЕМА 5. Розвиток навичок публічного виступу

              • ТЕМА 6. Комунікативні стратегії вчителя: запитання...

              • ТЕМА 7. Організація дискусійних форм: дебати, «кар...

              • ТЕМА 8. Рольові та ситуативні ігри як інструмент к...

              • ТЕМА 9.Проєктні технології розвитку комунікативних...

              • ТЕМА 10. Стратегії навчання аргументованого вислов...

              • ТЕМА 11. Письмові жанри учнівських робіт: есе, рец...

              • ТЕМА 12. Цифрові інструменти для розвитку комуніка...

              • ТЕМА 13. Інклюзивний підхід до розвитку комунікати...

              • ТЕМА 14. Оцінювання комунікативних досягнень: крит...

              • ТЕМА 15. Типологія комунікативно орієнтованих уроків

              • ТЕМА 16. Моделювання уроків: сценарії, дидактичні ...

              • Неформальне/інформальне навчання

              • ЗАЛІК

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Розвиток комунікативних компетентностей на урока ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Розвиток комунікативних компетентностей на урока...
  7. ТЕМА 1. Українська література як простір розвитку ...
  8. Завдання 1.

Завдання 1.

Completion requirements
Opened: Tuesday, 18 November 2025, 12:00 AM

На основі обраного художнього твору (оповідання / новели / поезії / уривка з роману) проаналізуйте одну ситуацію комунікативної взаємодії між персонажами або між автором і читачем та створіть власне коротке висловлення (200–250 слів), яке відтворює або інтерпретує цей тип мовленнєвої взаємодії.

Структура виконання завдання:

  1. Виділити фрагмент твору, де представлений діалог, монолог або внутрішнє мовлення.

  2. Проаналізувати цей фрагмент, відповівши на питання:

    • Який це жанр мовлення (діалог / монолог / внутрішній монолог)?

    • Які комунікативні наміри сторін?

    • Які мовні засоби використовує автор для передавання емоцій, переконування, образності?

    • Як цей фрагмент демонструє комунікацію між автором і читачем?

  3. Пояснити навчальний потенціал фрагмента: які мовленнєві уміння може розвивати в учнів (аргументація, емпатія, словниковий запас, інтонаційність тощо).

  4. Створити власний текст (200–250 слів):

    • це може бути короткий діалог персонажів

    • мініесе від першої особи

    • роздум у стилі внутрішнього мовлення

    • або сучасна інтерпретація сцени.

    • Текст має демонструвати один із мовленнєвих жанрів та застосування літературного матеріалу.

Previous activity
План практичного заняття №1
Next activity
План практичного заняття №2
Data retention summary
Get the mobile app