Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

            • Імперії та їх органи влади: системи, методи, практ...

              • Загальне

              • Імперії та їх механізми влади: загальна характ...

                • ФайлЛекція 1

                • ТестТест 1

                • СемінарСемінарське занняття 1

                • ЗавданняЗавдання до семінару 1 (у випадку асинхронного ...

              • Механізми та практики реалізації влади імперій в ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Імперії та їх органи влади: системи, методи, практ ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Імперії та їх органи влади: системи, методи, практ...
  7. Імперії та їх механізми влади: загальна характ...
  8. Завдання до семінару 1 (у випадку асинхронного ...

Завдання до семінару 1 (у випадку асинхронного навчання)

Умови завершення
Початок приймання: середу 3 грудня 2025 00:00 AM
Термін спливає: середу 10 грудня 2025 00:00 AM

Підготуйте  презентацію  з теми: Тема: Великобританія      як      імперія:      методи управління колоніями

Політика «непрямого управління» (indirect rule) Великобританії.

Особливості  управління в Індії.

  1. Сокирська, В. (2022). «Британський консенсус»: шляхи та методи трансформації Британської імперії. Консенсус, (4), 49-64. https://doi.org/10.31110/consensus/2022-04/049-064
  2. Гончаренко А.В., Сафонова Т.О. Велика Британія та еволюція колоніальної
    системи (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) // Сумський історико-архівний журнал. № XXXV. 2020.
    C.60-71. DOI: doi.org/10.21272/shaj.2020.i35.p.60

Оцінювання  семінарського  заняття  при асинхронному навчанні.

У  випадку  неможливості  потрапити на заняття,  студент  має  підготувати доповіді, та  оформити  їх  у  вигляді  презентації  на  всі  три питання

При  цьому  оцінюється  як  змістовне  наповнення  - 6  балів, так і  оформлення  презентації -  4 балів.

Критерії  змістовного наповнення:

-                     а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, аргументуванняпо  кожному  питанню семінарського заняття  – 6-5 балів;

-                     б) послідовний виклад матеріалу, фрагментарне  залучення  аргументів,  короткі  висновик та  узагальнення– 4-3 балів,

-                     в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, суть питання поврхово розкрита – 2-1 бал;

Критерії  оформлення  презентації. Презентація  має  візуалізувати і посилювати  текст  доповіді.  

Оформлення доповіді  у  вигляді  презентації (мінімум  має бути 10  слайдів)  має  бути  структурованим,  з  додаванням візуальних,  текстових  джерел,  карт,  та при необхідності  схем  та  діаграм

 

.

Попередня секція
Семінарське занняття 1
Наступна секція
Лекція 2.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток