Завдання до семінару 1 (у випадку асинхронного навчання)
Підготуйте презентацію з теми: Тема: Великобританія як імперія: методи управління колоніями
Політика «непрямого управління» (indirect rule) Великобританії.
Особливості управління в Індії.
- Сокирська, В. (2022). «Британський консенсус»: шляхи та методи трансформації Британської імперії. Консенсус, (4), 49-64. https://doi.org/10.31110/consensus/2022-04/049-064
- Гончаренко А.В., Сафонова Т.О. Велика Британія та еволюція колоніальної
системи (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) // Сумський історико-архівний журнал. № XXXV. 2020.
C.60-71. DOI: doi.org/10.21272/shaj.2020.i35.p.60
Оцінювання семінарського заняття при асинхронному навчанні.
У випадку неможливості потрапити на заняття, студент має підготувати доповіді, та оформити їх у вигляді презентації на всі три питання
При цьому оцінюється як змістовне наповнення - 6 балів, так і оформлення презентації - 4 балів.
Критерії змістовного наповнення:
- а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, аргументуванняпо кожному питанню семінарського заняття – 6-5 балів;
- б) послідовний виклад матеріалу, фрагментарне залучення аргументів, короткі висновик та узагальнення– 4-3 балів,
- в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, суть питання поврхово розкрита – 2-1 бал;
Критерії оформлення презентації. Презентація має візуалізувати і посилювати текст доповіді.
Оформлення доповіді у вигляді презентації (мінімум має бути 10 слайдів) має бути структурованим, з додаванням візуальних, текстових джерел, карт, та при необхідності схем та діаграм
.