ЗАВДАННЯ НА ЗАЛІК

Шановні четверокурсники!

Нарешті в нас залік :). Проводити його шляхом опитування чи тим більш тестування ні Ви, ні я не хотіли б. Це банально й нецікаво.

Але все-таки свої 0-40 балів за залік Ви маєте отримати, а я повинна Вам надати таку можливість.

Тож -- зміст можливості, тобто залікового завдання...

Кожен із Вас (по одному-двоє) опрацьовував підручники для певних класів, а тому добре ознайомлений із їхньою структурою та наповненням, як і з програмою.

Завдання: розробити кейс творчих завдань з української мови для того (тих) класу(-ів), з підручниками якого(-их) Ви працювали. Створюючи такий кейс, Ви маєте враховувати весь Ваш досвід: і власний учнівський, і учительський на педагогічній практиці, і той, який Ви набули в ході вивчення нашої дисципліни. У результаті Ви, короктко схарактеризувавши наявний стан речей у проаналізованих підручниках, маєте надати дорожню карту творчих завдань (скільки, на Вашу думку, їх має бути, які краще застосовувати, яка тематика текстів/тв.завдань має бути репрезентована) та шляхи її реалізації.

І у п'ятницю, 29.05.2020, о 12.00 ми з Вами зберемося на залік, де Ви презентуєте Ваші роботи.

Форма подання -- текстова. Можна зробити й презентацію (плюс у залікову карму).

Оформлення титульної сторінки -- як у курсовій роботі, але на початку Ви, хто працюватиме по двоє, маєте чітко розписати, хто яку ділянку роботи виконував. Інформація стосовно виконавців має бути академічно доброчесною, бо це Ваші бали.

Нижче - перелік Вас і тих класів, над "творчою" концепцією яких Ви працюватимете:

Горопашко В., Дусь Н. - 5-6 класи;

Лукянчук Д., Мелай Л. - 7 клас;

Продащук В., Садилко Н. - 8 клас;

Таган Д., Склярова К. - 9 клас;

Телятник В., Трайно К. - 10 клас;

Шведова Т., Шостак А. - 11 клас.