Практична робота 1
Умови завершення
Практична робота (робота у міні-групах з застосуванням інтерактивних інструментів та дашбордів у Canva, Figma Jam, Wisemapping)
Об’єднайтеся у групи та оберіть одну із запропонованих тем для маркетингового дослідження (наприклад, аналіз попиту на новий продукт, дослідження ефективності рекламної кампанії, вивчення споживчих уподобань).
Розробіть план організації дослідження:
1. Мету та завдання дослідження.
2. Об’єкт і предмет.
3. Обрану методику (наприклад, фокус-групи, опитування, спостереження) з обґрунтуванням.
4. Планування вибірки.
Презентуйте розроблений план перед аудиторією, отримайте зворотний зв’язок і обговоріть, як можна вдосконалити підхід.