Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

            • archive

            • Методологія мікробіологічних і бактеріологічних до...

            • Імунологія репродукції та імуногенетика

            • Особиста та суспільна безпека в сучасному світі

            • Вікова психофізіологія

            • 9354 Загальна цитологія та гістологія

            • Анатомія людини (Григорова Наталя Володимирівна)

            • Атестаційний екзамен

            • Атестаційний екзамен (ОП "Середня освіта (Біологія...

            • Базова домедична допомога вчителя

            • Безпека життєдіяльності (Гороховський Єгор Юрійович)

            • Безпека життєдіяльності в освітній галузі

            • Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими...

              • Общее

              • Змістовий модуль 1. Загальна нозологія

              • Змістовий модуль 2. Патогенний вплив електричного ...

              • Змістовий модуль 3. Патогенний вплив термічних фак...

              • Змістовий модуль 4. Гіпоксія та гарячка

                • СтраницаТермінологічний словник до тем змістового модуля 4

                • ФайлЛекція №5 на тему "Гіпоксія"

                • ФайлЛекція №6 на тему "Гарячка"

                • ФайлПрактична робота №5 "Гіпоксія"

                • ЗаданиеВиконання практичної роботи №5

              • Змістовий модуль 5. Патологічна фізіологія перифе...

              • Змістовий модуль 6. Патофізіологія вуглеводного о...

              • Змістовий модуль 7. Порушення енергетичного та осн...

              • Змістовий модуль 8. Екстремальні стани

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра хімії

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...
  6. Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими...
  7. Змістовий модуль 4. Гіпоксія та гарячка
  8. Виконання практичної роботи №5
Лабораторна робота №1 + завдання до самостійного виконання Задание
Недоступно, пока не выполнены условия: Вы принадлежите к группе ФІБ-З

Виконання практичної роботи №5

Требуемые условия завершения
Открыто с: понедельник, 20 октября 2025, 14:15

Лабораторна робота №5

Тема: Гіпоксія.

Мета: Вивчити прояви та механізми розвитку різних типів гіпоксії.  Оцінити значення реактивності організму, функціонального стану центральної    нервової системи, вихідного рівня обміну речовин у стійкості організму до кисневого голодування.

З’ясування вихідного рівня знань за темою

Завдання 1. Проаналізуйте логічну структуру навчального матеріалу (схема). Дайте письмові відповіді на наступні запитання.

Завдання 2. Виділіть із наведених механізмів адаптації при гіпоксії ті, які належать до аварійних (А) і довгострокових (Б). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 3. Визначте, які перелічених патогенетичних факторів мають значення в розвитку гемічної гіпоксії (А). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 4. Визначте, які з названих причин зумовлюють розвиток гіпоксичної (А), циркуляторної (Б), гемічної (В), дихальної або респіраторної (Г), тканинної (Д) гіпоксії. Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Експериментальна робота в лабораторії

Завдання 1. Вивчіть вплив вихідної реактивності організму на розвиток гіпоксії у щурів, що перебувають у різних температурних умовах.

Завдання 2. Вивчіть особливості перебігу гіпоксії, спричиненої парентеральним уведенням нітриту натрію.

З’ясування рівня засвоєння матеріалу

Завдання1. Назвіть, які з визначень характеризують поняття гіпоксії (А), гіпоксемії (Б), гіперкапнії (В). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 2. Визначте, які з перелічених факторів призводять до розвитку дихальної (А), гемодинамічної (Б), гемічної (В), тканинної (Г), змішаної (Д) гіпоксії умістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 3. Визначте, які з названих пристосувальних механізмів характерні для дихальної (А), гемодинамічної (Б), гемічної (В), тканинної (Г) гіпоксії. Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 4. Для самостійної роботи та самоконтролю розв’яжіть ситуаційні задачі.

Предыдущий акт. элемент
Практична робота №5 "Гіпоксія"
Следующий акт. элемент
Термінологічний словник до тем змістового модуля 5
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение