Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

            • archive

            • Методологія мікробіологічних і бактеріологічних до...

            • Імунологія репродукції та імуногенетика

            • Особиста та суспільна безпека в сучасному світі

            • Вікова психофізіологія

            • 9354 Загальна цитологія та гістологія

            • Анатомія людини (Григорова Наталя Володимирівна)

            • Атестаційний екзамен

            • Атестаційний екзамен (ОП "Середня освіта (Біологія...

            • Базова домедична допомога вчителя

            • Безпека життєдіяльності (Гороховський Єгор Юрійович)

            • Безпека життєдіяльності в освітній галузі

            • Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими...

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Загальна нозологія

              • Змістовий модуль 2. Патогенний вплив електричного ...

              • Змістовий модуль 3. Патогенний вплив термічних фак...

              • Змістовий модуль 4. Гіпоксія та гарячка

                • СторінкаТермінологічний словник до тем змістового модуля 4

                • ФайлЛекція №5 на тему "Гіпоксія"

                • ФайлЛекція №6 на тему "Гарячка"

                • ФайлПрактична робота №5 "Гіпоксія"

                • ЗавданняВиконання практичної роботи №5

              • Змістовий модуль 5. Патологічна фізіологія перифе...

              • Змістовий модуль 6. Патофізіологія вуглеводного о...

              • Змістовий модуль 7. Порушення енергетичного та осн...

              • Змістовий модуль 8. Екстремальні стани

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра хімії

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація, Статистика Біологічного факультету

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...
  6. Патологічна фізіологія (Григорова Наталія Володими...
  7. Змістовий модуль 4. Гіпоксія та гарячка
  8. Виконання практичної роботи №5

Виконання практичної роботи №5

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 20 жовтня 2025 14:15 PM

Лабораторна робота №5

Тема: Гіпоксія.

Мета: Вивчити прояви та механізми розвитку різних типів гіпоксії.  Оцінити значення реактивності організму, функціонального стану центральної    нервової системи, вихідного рівня обміну речовин у стійкості організму до кисневого голодування.

З’ясування вихідного рівня знань за темою

Завдання 1. Проаналізуйте логічну структуру навчального матеріалу (схема). Дайте письмові відповіді на наступні запитання.

Завдання 2. Виділіть із наведених механізмів адаптації при гіпоксії ті, які належать до аварійних (А) і довгострокових (Б). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 3. Визначте, які перелічених патогенетичних факторів мають значення в розвитку гемічної гіпоксії (А). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 4. Визначте, які з названих причин зумовлюють розвиток гіпоксичної (А), циркуляторної (Б), гемічної (В), дихальної або респіраторної (Г), тканинної (Д) гіпоксії. Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Експериментальна робота в лабораторії

Завдання 1. Вивчіть вплив вихідної реактивності організму на розвиток гіпоксії у щурів, що перебувають у різних температурних умовах.

Завдання 2. Вивчіть особливості перебігу гіпоксії, спричиненої парентеральним уведенням нітриту натрію.

З’ясування рівня засвоєння матеріалу

Завдання1. Назвіть, які з визначень характеризують поняття гіпоксії (А), гіпоксемії (Б), гіперкапнії (В). Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 2. Визначте, які з перелічених факторів призводять до розвитку дихальної (А), гемодинамічної (Б), гемічної (В), тканинної (Г), змішаної (Д) гіпоксії умістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 3. Визначте, які з названих пристосувальних механізмів характерні для дихальної (А), гемодинамічної (Б), гемічної (В), тканинної (Г) гіпоксії. Сумістіть у відповіді літерні індекси з цифровими.

Завдання 4. Для самостійної роботи та самоконтролю розв’яжіть ситуаційні задачі.

Попередня секція
Практична робота №5 "Гіпоксія"
Наступна секція
Термінологічний словник до тем змістового модуля 5
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток