Завдання до практичного №5

ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА

 

Тема 4-5. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. ПРОВІДНІ ІНФОРМАГЕНТСТВА УКРАЇНИ

Заняття № 4

План

1.  Інформаційне агентство. Загальна характеристика.

2.  Провідні загальнонаціональні агентства «країни.

3.  «Укрінформ». Історія й сьогодення у наданні інформаційних послуг.

4.  Інформаційне агентство «УНІАН». Специфіка роботи та головні напрямки інформаційної діяльності.

5.  Інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна». Історія й сьогодення у наданні інформаційних послуг.

6.  Інші провідні інформаційні агентції України («Українські новини, «Українські національні новини»). Їх роль в інформаційному просторі країни та за кордоном.

7.  Діяльність регіональних, субрегіональних та регіональних асоціацій інформаційних агентств. Загальна характеристика діяльності.

 

?виконайте практичне завдання

1.  Промоніторте чи є при агенції телеканал. Якщо так - опишіть його програмну сітку та особливості роботи.

2.  Здійсніть опис інформаційних послуг прес-центрів згаданих українських агентств .

3.  Ознайомтеся із сайтами п’яти головних загальнонаціональних агентств («Укрінформ», УНІАН, «Інтерфакс-Україна», «Українські новини, «Українські національні новини») та визначте чи надаються послуги щодо організації і проведення престуру (

престур – ефективна форма взаємодії зі ЗМІ, вважається прогресивним інструментом сучасного маркетингу, що дозволяє ефективно продемонструвати діяльність та здобутки певної особи, підприємства, компанії). Які престури були проведенні "крайніми" і з якого приводу?

Методичні рекомендації до самостійної роботи

Для успішної підготовки до практичного заняття необхідно підготувати конспект за рекомендованою літературою, згадати лекційний матеріал, виконати практичне завдання та здійснити перевірку засвоєного матеріалу, відповівши на питання для самоконтролю.