Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • General

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

                • FileЛекція. Опитувальні соціологічні методи у маркетин...

                • URLThe Century of the Self

                • AssignmentПрактична робота 2. (Ч.1.)

                • FileОпитувальні методи досліджень в маркетингу

                • AssignmentПрактична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних ме...

                • QuizТест до другого змістового модуля

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...
  8. Практична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних ме...

Практична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних методів збору інформації відповідно до маркетингових завдань

Completion requirements

Задання:

Проаналізуйте ситуації та вкажіть який метод/методи збору інформації і чому був би доречнішим в наступних випадках:

1. Фірма, що випускає сухі сніданки, хоче з'ясувати ступінь впливу дітей на фактичний обсяг покупок своїх товарів.

2. Магазин одягу хоче зібрати попередню інформацію про ставлення споживачів до пропонованого їм асортименту товарів і якості послуг обслуговування.

3. Мережа ресторанів швидкого харчування обмірковує можливість розміщення нового кафе в швидко зростаючому передмісті.

4. Фірма виробник косметичних засобів для чоловіків хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут свого сухого дезодоранту.

5. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу двох різних нових рекламних ідей на збут своїх товарів у двох великих містах.

Previous activity
Опитувальні методи досліджень в маркетингу
Next activity
Тест до другого змістового модуля
Data retention summary
Get the mobile app