Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

                • ФайлЛекція. Опитувальні соціологічні методи у маркетин...

                • URL (веб-посилання)The Century of the Self

                • ЗавданняПрактична робота 2. (Ч.1.)

                • ФайлОпитувальні методи досліджень в маркетингу

                • ЗавданняПрактична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних ме...

                • ТестТест до другого змістового модуля

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...
  8. Практична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних ме...

Практична робота 2. (Ч.2.) Підбір соціологічних методів збору інформації відповідно до маркетингових завдань

Умови завершення

Задання:

Проаналізуйте ситуації та вкажіть який метод/методи збору інформації і чому був би доречнішим в наступних випадках:

1. Фірма, що випускає сухі сніданки, хоче з'ясувати ступінь впливу дітей на фактичний обсяг покупок своїх товарів.

2. Магазин одягу хоче зібрати попередню інформацію про ставлення споживачів до пропонованого їм асортименту товарів і якості послуг обслуговування.

3. Мережа ресторанів швидкого харчування обмірковує можливість розміщення нового кафе в швидко зростаючому передмісті.

4. Фірма виробник косметичних засобів для чоловіків хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут свого сухого дезодоранту.

5. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу двох різних нових рекламних ідей на збут своїх товарів у двох великих містах.

Попередня секція
Опитувальні методи досліджень в маркетингу
Наступна секція
Тест до другого змістового модуля
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток