Практичне 3

Коло знань: «Провідні Концепції Л.С. Виготського в корекційній педагогіці»

- Підгрупа 1(кількість учасників 25% групи): «Концепція про культурно-історичне походження психіки»

- Підгрупа 2(кількість учасників 50% групи): «Концепція про провідну роль навчання в розвиткові дитини»

- Підгрупа 3(кількість учасників 25% группи): «Концепція про закономірності психічного розвитку в нормі й патології»

Ознайомитись з теоретичним блоком (підручник М ст.......). Підготувати виступ, щоб пояснити цей теоретичний блок колегам, навести приклади як ці знання можливо застосувати на практиці.

Критерії оцінки:

Інформування колег (чіткість викладу, використання педагогічних та дидактичних прийомів) – 2 бали;

Підбір прикладів (кількість від трьох; відповідність заданому завданню) – 2 бали.

У звіті подати самоаналіз виконаної роботи та поставити собі оцінку за наведеними критеріями