Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Міжкультурна комунікація та взаємодія

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...

                • ТекаМатеріал до теми 1

                • ТекаМатеріал до теми 2

                • ТекаМатеріал до теми 3

                • ФайлНейролінгвістичне програмування

                • ФайлЕргономічне педагогічне спілкування

                • ЗавданняСкладання СЛС за Штейнбергом до модулю 1

                • ТестТест Модуль 1

                • ЗавданняПрактикум_1_Модуль 1

                • ЗавданняПрактикум_2_Модуль 1

              • Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

              • Приклади практичної частини заліку (проєкти ритори...

              • САМОСТІЙНА РОБОТА

              • Рефлексія

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Міжкультурна комунікація та взаємодія

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Міжкультурна комунікація та взаємодія
  7. Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...
  8. Практикум_2_Модуль 1

Практикум_2_Модуль 1

Умови завершення

Вимоги до виконання та оформлення:

Практикум виконується за власним вибором студента як кількісно, так і якісно:

ВАРІАНТ А. Розробити рольову гру в міжкультурній комунікації з метою симуляції ситуацій ділового етикету в різних культурах (наприклад, переговори з представниками азіатських чи європейських країн) з використанням онлайн-інструментів і матеріалів статті: ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО ЕТИКЕТУ В СИСТЕМІ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЇ

ВАРІАНТ В. Підготувати запитання для бесіди з фахової проблематики в межах міжнародної комунікації: вирішення комунікативних завдань у симульованих професійних ситуаціях; фокус на логічному, етичному та емоційному вираженні думок, спираючись на матеріали статті "Стандартні етикетні ситуації" в посібнику ЕТИКА ДІЛОВИХ ВІДНОСИН

  • ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО ЕТИКЕТУ В СИСТЕМІ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО ЕТИКЕТУ В СИСТЕМІ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
    23 вересня 2025, 02:29 AM
  • ETUKA_DV.pdf ETUKA_DV.pdf
    23 вересня 2025, 02:29 AM
Попередня секція
Практикум_1_Модуль 1
Наступна секція
Матеріал до теми 4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток