Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

            • archive

            • Практикум перекладу

            • Сучасний урбанімікон України та Польщі.

            • Візуальні комунікації у семіотичному просторі куль...

            • Риторика та культура публічної комунікації

            • Переклад в різних сферах міжкультурної комунікаці

            • Польський текст крізь оптику культурології

            • Друга мова (англійська)

            • Українсько-польські мовні контакти

            • Курсова робота з польської мови

            • Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...

            • Медіакомунікації у соціокультурному просторі

            • Іміджелогія у професійній сфері перекладача

              • Загальне

              • Модуль 1

                • ЗавданняТема 1.Практичне завдання

                • ЗавданняТема 2. Практичні завдання

                • Файлнавчально-методичні матеріали "Іміджелогія: психол...

                • ФайлЗразкова робота. Експеримент. Татарнікова Поля

                • ФайлНавчальний посібник ІІ. Імідж особистості

                • ФайлЗразкова робота. Сопрун Влад. Самопрезентація.

              • Модуль 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Іміджелогія у професійній сфері перекладача

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра слов’янської філології
  6. Іміджелогія у професійній сфері перекладача
  7. Модуль 1
  8. Тема 1.Практичне завдання

Тема 1.Практичне завдання

Умови завершення

1.              Спеціаліст у галузі персонального брендінгу Валентина Горчакова зазначає: “Мистецтво створення власного образу є творчістю, універсальною природньою формою буття людської сутності… Створення й здійснення іміджу особистості вбирає в себе декілька видів мистецтва: образотворче, пластичне, ораторське, мистецтво костюму, режисури, самопрезентації; та й сам імідж є специфічним різновидом мистецтва: мистецтва осягнення й вираження своїх сутності/змісту у публічному просторі”. Продовжте думку автора, проілюструйте її фото-, відеоматеріалами. Завдання виконайте у формі промови (3-4 хвилини).

2.              Складіть текст у жанрі оди власної неординарності (незвичайності), зазначаючи про свої позитивні особистісні характеристики. Метафоричний ряд оди будуйте на основі біологічних, комунікативних, соціальних, міфологічних, професійних та контекстних параметрів свого іміджу.

3.              Проаналізуйте функціональність іміджу конкретної публічної особи.

4.              Вправа для соціально-психологічного тренінгу “Хто Я?” (реалізується у ході практичного заняття). Завдання: проставте в стовпчик номери від 1 до 10 і дайте десять відповідей на питання “Хто я?”. Враховуйте будь-які свої характеристики, риси, інтереси, емоції – усе, що здається Вам придатним для того, щоб описати себе фразою, що починається “Я – ...”. Готовий перелік кожен учасник оголошує перед групою.


Попередня секція
Новини
Наступна секція
Тема 2. Практичні завдання
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток